×

شهرهای توریستی اسپانیا

اینجا هستید : راهنمای سفر به اروپا  »  راهنمای سفر به اسپانیا » شهرهای توریستی اسپانیا

اسپانیا مکانی روشن، پر جنب و جوش و هیجان انگیز برای بازدید است. غرق در فرهنگ و تاریخ غنی برای کشف اسپانیا، مقصدی عالی برای تعطیلات اروپایی است. من فهرستی از برترین شهرهای اسپانیا که باید از آنها بازدید کنید، جمع آوری کرده ام. 
این که آیا به دنبال کاوش در یک گشت و گذار غوطه ور کامل آهسته و پیوسته هستید. یا اینکه فقط 10 روز در اسپانیا فرصت دارید، مکان های زیادی برای کاوش وجود دارد. متنوع و پویا، هر شهر اسپانیایی سرعت زندگی، سنت‌ها و جشن‌های خاص خود را دارد.محبوب ترین شهرهای اسپانیا که هنگام برنامه ریزی برای سفر به اسپانیا به ذهن شما خطور می کند، البته پایتخت مادرید و دوم بارسلونا هستند.

Image

مادرید و بارسلونا وقتی صحبت از کاوش در مناظر شهری شگفت انگیز و محیط های شهری اسپانیا به میان می آید، به سادگی نوک کوه یخ هستند. شهرهای کمتر شناخته شده اسپانیایی مانند تولدو و کاداکس برای اکثر مسافران چندان دور از دسترس نیستند. اما مطمئناً آنها مکان های شگفت انگیزی برای بازدید در اسپانیا هستند. به همین دلیل، آنها مکان های مناسبی برای کاوش برای به دست آوردن درک واقعی و معتبر از این ملت اروپایی هستند. در ادامه به بررسی شهرهای مادرید، بارسلونا، سویل، بیلبائو و والنسیا می پردازیم.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

شهر مادرید

شهر مادرید پایتخت اسپانیا یک مقصد عالی برای یک تعطیلات اروپایی یا یک مینی استراحت آخر هفته است. مادرید شیک و باکلاس با معماری آراسته و باغ‌ها و پارک‌های کاملاً آراسته شده است. برای دوستداران هنرهای زیبا، مادرید یک امر ضروری است. خانه پرادو که مملو از آثار دیدنی است که به قرن دوازدهم بازمی‌گردد، به راحتی می‌توان فهمید که چرا متعصبان هنر از سرتاسر جهان به مادرید می‌روند تا اصلاحات فرهنگی خود را دریافت کنند.
این پارک با فواره های آب مجلل و فضای سبز وسیع، مکانی عالی برای فرار از مرکز شهر شلوغ و شلوغ مادرید است. پارک بوئن رتیرو یک مقصد محبوب برای گردشگران و افراد محلی است. این پارک با فواره های آب مجلل و فضای سبز وسیع، مکانی عالی برای فرار از مرکز شهر شلوغ و شلوغ مادرید است. مادرید موزه‌های شگفت‌انگیزی دارد، بلیط‌های خود را برای موزه انتخابی خود رزرو کنید. با تور مادرید Hop on Hop off اتوبوس به راحتی در مادرید بگردید.

Image

 

شهر بارسلونا

بارسلون دومین شهر بزرگ اسپانیا است. بارسلونا که در منطقه کاتالونیا در اسپانیا تأسیس شده است، ترکیبی عالی از فرهنگ و تاریخ را در یک کلان شهر جهانی مدرن ارائه می دهد. بارسلونا روشن، رنگارنگ و به یاد ماندنی فراتر از فتوژنیک است و به هر کجا که بچرخید، منظره ای عالی از شهر ارائه می دهد! میزبان باشگاه معروف بارسلونا، هواداران فوتبال به نیوکمپ بارسلونا می آیند تا پسران بارسا را در زمین بازی جادویی خود را تماشا کنند. بارها و کلوب‌ها در خیابان‌ها ردیف شده‌اند و موسیقی تا ساعات اولیه پخش می‌شود. اگر می‌خواهید مهمانی داشته باشید، حتماً به بارسلونا بروید! زندگی شبانه در بارسلونا فوق العاده است و آثار گائودی را فراموش نکنید.

شهر سویل

سومین شهر بزرگ اسپانیا و پایتخت منطقه اندلس سویا است. به طور گسترده ای به عنوان خانه رقص کلاسیک فلامنکو در نظر گرفته می شود و به دلیل آن شهرت جهانی پیدا کرده است. اگر می‌خواهید این رقص سنتی را یاد بگیرید یا اجرای حرفه‌ای‌ها را تماشا کنید، به محله Triana بروید و داستان را تماشا کنید!
از دیگر دیدنی ها و جاذبه های کلیدی سویا می توان به مجموعه قلعه آلکازار و کلیسای جامع گوتیک سویل اشاره کرد. مجموعه قلعه آلکازار در زمان سلسله آل موحد ساخته شده است و تاریخچه جالبی دارد. یکی دیگر از مکان‌هایی که در سویل باید از آن بازدید کرد، میدان گاوبازی قرن هجدهم به نام Plaza de Toros de la Maestranza  است که در آن برای صدها سال انسان در آزمون نهایی قدرت و شجاعت با هیولا جنگیده است.

Image

 

شهر بیلبائو

خانه فقط 350000 نفر، بیلبائو اغلب در یک تور سوت توقف در اسپانیا از دست می رود، که مایه شرمساری است زیرا این شهر بندری کوچک در شمال اسپانیا یک مکان عالی برای تعطیلات است. بیلبائو پایتخت کشور باسک در اسپانیا است و از معماری سنتی اسپانیایی با آسمان‌خراش‌های بلند در مرکز شهر نیز استفاده می‌کند. موزه گوگنهایم پربازدیدترین جاذبه بیلبائو است که در سال 1997 توسط فرانک گری ساخته شد. این موزه خانه آثار معاصر در ساختمان مدرن و مواج تیتانیومی است. فلامنکو سنتی اصیل را در مکانی تجربه کنید که به همان اندازه که بین بازدیدکنندگان محبوب است، نزد مردم محلی نیز محبوب است. لغو رایگان و رزرو لحظه آخری 

شهر والنسیا

والنسیا میزبان بخش مدیترانه ای اسپانیا است. این شهر پر جنب و جوش خانه فرهنگ و هنر فراوانی است. این فرودگاه بین المللی خود را دارد که به سایر مقاصد اروپایی و پروازهای داخلی نیز پرواز می کند. والنسیا به عنوان شهر هنر و علوم در نظر گرفته می شود و خانه برخی از ساختمان های چشمگیر و آینده نگرانه مانند اقیانوس نما و افلاک نما و موزه تعاملی است.از آنجا که در ساحل واقع شده است، والنسیا دارای سواحل زیبا است. در طول ماه‌های تابستان، این مناطق ساحلی مملو از گردشگران می‌شود، اما با هوای گرم که تا ماه‌های پاییز ادامه دارد، می‌توان در تمام طول سال از والنسیا لذت برد. 

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر