×

ساحل های دیدنی اسپانیا

راهنمای سفر به اروپا  »  راهنمای سفر به اسپانیا » ساحل های دیدنی اسپانیا

اسپانیا، همه چیز مورد نیاز خود را برای تعطیلات ساحلی عالی فراهم می کند: آب و هوای زیبا، فرهنگی که عاشق لذت بردن از زندگی است و مجموعه ای به ظاهر بی پایان از محیط های ساحلی. موقعیت شبه جزیره ای آن در اروپا به آن دو خط ساحلی می دهد: یکی در امتداد اقیانوس اطلس و دیگری در امتداد مدیترانه. فراتر از این دو خط ساحلی و فراتر از قاره اسپانیا، سواحل جزایر بالئاریک (مخصوصاً سواحل ایبیزا و مایورکا) و مکان هایی مانند گرن کاناریا در جزایر قناری از بهترین سواحل جهان هستند. این مجمع الجزایر نیز بخشی از اسپانیا هستند. امروز به بررسی سواحل اسپانیا، توسا د مار، فورمنترا، پلایا دل اینگلز و بوگاتل می پردازیم.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

سواحل اسپانیا

سواحل اسپانیا در اشکال و اندازه‌های مختلف، از خلیج‌های منزوی احاطه‌شده توسط صخره‌های پوشیده از کاج گرفته تا فضاهای وسیع و شلوغ با رستوران‌ها و استراحتگاه‌های فراوان وجود دارند. برخی از آنها سواحل استوایی هستند، با ردیف درختانی که در برابر شن‌های سفید ریز قرار گرفته‌اند و به آب‌های شفاف و آبی آبی منتهی می‌شوند.

توسا د مار، کاستا براوا

منطقه کوستا براوا که در ساحل کاتالونیا در شمال شرقی اسپانیا واقع شده است، زیبایی ناهمواری را ارائه می دهد (این نام به معنای واقعی کلمه به معنای "ساحل ناهموار" است)، با بسیاری از سواحل آرام که توسط صخره های بلند احاطه شده اند. جدای از سواحل، بخش بزرگی از اسپانیا برای گشت و گذار است، زیرا پر از تاریخ طولانی و فرهنگ غنی است.

توسا د مار یک شهر باستانی است که در میانه راه بین بارسلون و مرز فرانسه قرار دارد. این ساحل زیبا و منحنی دارد با یک امتیاز: یک قلعه بزرگ در تپه آن سوی ساحل وجود دارد. شن و ماسه در اینجا درشت و قهوه ای طلایی تیره است، با یک منطقه بزرگ از خلیج طناب برای شنا کردن.

فراتر از ساحل زیبا، جاذبه های این منطقه شامل خرابه های رومی و همچنین چندین منطقه حفاظت شده طبیعی است.

هتل گرن ریمار و اسپا در شهر کوچک توسا د مار، بالای دامنه تپه، مشرف به خلیج است. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها (یکی از آن‌ها را در طبقه‌ی مرتفع امتحان کنید) چشم‌انداز وسیعی از اقیانوس دارند. این یک پیاده روی کوتاه تا ساحل یا شهر است. امکانات با ارزش افزوده شامل Wi-Fi رایگان و صبحانه رایگان است.

فورمنترا

فورمنترا، جزیره همسایه ایبیزا در قلمرو جزایر بالئاریک اسپانیا، بسیار زیباتر و آرام‌تر از ایبیزای سرگرم‌کننده است. شما می توانید از طریق کشتی بین جزایر رفت و آمد کنید - سفر حدود 30 دقیقه طول می کشد.

سواحلی مانند Es Pujols هم شن‌های روشن و سفید و هم آب سبز آبی رویایی دارند. این جزیره متروکی نیست - ساحل با مسیری پر از کافه‌ها و رستوران‌ها روبروست و فراتر از ساحل یک شهر کوچک پر جنب و جوش وجود دارد.

آپارتمان Castavi در چند قدمی ساحل در Es Pujols قرار دارد. واحدها بزرگ هستند، با آشپزخانه کامل، و یک استخر شنا در فضای باز وجود دارد. علاوه بر نزدیکی به ساحل، پایگاه خوبی برای گشت و گذار در اطراف جزیره است. این ساختمان دارای یک اسنک بار کوچک و یک میز جلو با کارکنان 24 ساعته است که می توانند در راه اندازی فعالیت ها و گشت و گذارها کمک کنند.

پلایا دل اینگلز، جزایر قناری

هیچ لیستی از سواحل اسپانیا بدون ذکر سواحل موجود در جزایر قناری کامل نیست. یکی دیگر از قلمروهای اسپانیا، این جزایر تقریباً 60 مایل (95 کیلومتر) دورتر از ساحل آفریقا، در اقیانوس اطلس قرار دارند. دو جزیره اصلی تنریف و گرن کاناریا هستند.

پلایا دل اینگلز، در گرن کاناریا، نزدیک به هفت مایل (11 کیلومتر) ساحل وسیع و شنی دارد که به تدریج به تپه های شنی زیبا تبدیل می شود. زمانی پاتوق محبوب هیپی ها در دهه 1960 بود، اکنون مملو از هتل های بوتیک لوکس و رستوران های غذاخوری است. ساحل قهوه ای طلایی با شیب ملایم به سمت دریا است. باشگاه های ساحلی زیادی وجود دارند که صندلی و چتر ساحلی اجاره می کنند و مناطق کوچک حصارکشی شده خود را دارند.

 

هتل ریو پالاس ماسپالوماس مشرف به تپه های شنی باورنکردنی ماسپالوماس (و اقیانوس فراتر از آن) است که شبیه منظره ای از مریخ است. استراحتگاه مجلل فقط برای بزرگسالان در تمام طول سال باز است (بعضی از هتل‌های جزایر قناری برای زمستان بسته می‌شوند) و در داخل واحه‌ای بزرگ از باغ‌ها واقع شده است که حدود 15 دقیقه پیاده از ساحل فاصله دارد.

بوگاتل، بارسلونا

بارسلون دومین شهر بزرگ اسپانیا است و درست در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد. خط ساحلی داخل و اطراف شهر مملو از سواحل است.

بوگاتل در محدوده شهر قرار دارد اما از ساحل اصلی بارسلونتا شهر کمتر دیوانه کننده است. بوگاتل، یک ساحل دست ساز، برای المپیک 1992 ساخته شد، بنابراین به خوبی طراحی شده و تمیز است. ناجیان غریق در حال انجام وظیفه و امکانات اولیه (حمام و دوش) هر چند صد متری در امتداد ساحل هستند. این ساحل پهن و مسطح با ماسه های درشت و قهوه ای است.

 Ibis Styles Barcelona City Bogatell  یک انتخاب میان رده خوب در این منطقه است. 10 دقیقه پیاده تا شن فاصله دارد. مردم محلی همچنین از محله ساحلی Castelldefels لذت می برند.

این ساحل 20 دقیقه با قطار از مرکز شهر بارسلون و درست روبروی ایستگاه قطار فاصله دارد. هزاران ساحل وحشی دارد، اما هنوز مکان‌های تاپاس و کلبه‌های ساحلی زیادی برای غذا وجود دارد. برای شنا و همچنین موج سواری با باد و کایت موج سواری محبوب است.

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر