×

راهنمای سفر به شهر مالاگا

راهنمای سفر به اروپا  /   راهنمای سفر به اسپانیا /  راهنمای سفر به شهر مالاگا

اسپانیا کشوری است که کند حرکت می کند و دیر می دود. سرزمین سیستا، مکانی برای غذاخورها و جغدهای شب، علاقه مندان به تاریخ، زائران مذهبی، و هرکسی است که برای انجام هر کاری عجله ندارد! این کشور بزرگ با تنوع زیاد است.
مادرید و بارسلونا شهرهای مدرن و پرانرژی هستند، گرانادا رنگ موریانه ای دارد، والنسیا حال و هوای خاص خود را دارد، کاتالونیا زبان و فرهنگ خاص خود را دارد، و منطقه باسک (یک جامعه خودمختار در شمال اسپانیا) احساس می کند که در یک منطقه کاملا متفاوت هستید. کشور  اسپانیا یک بهشت غذاخوری است که دارای غذاهای متنوع و خوشمزه است. موسیقی و رقص فراوان، انبوهی از هنرها (کلاسیک و مدرن برای همه سلیقه ها) و همچنین معماری زیبا، مناظر، و آب و هوا وجود دارد. در اینجا نیز تعداد زیادی تاریخ وجود دارد که قدمت آن به سلت ها و امپراتوری روم می رسد. برای استفاده از این کشور می‌توانید تور اسپانیا یا تور مالاگا را رزرو کنید. 

Image

جاهای دیدنی شهر مالاگا

علاوه بر جاذبه های فرهنگی، مالاگا مناظر خیره کننده کوستا دل سول را به همراه آب و هوای مطبوع و سواحل زیبای خود ارائه می دهد. درختان خرما برگ‌دار در تفرجگاه‌های ساحلی قرار دارند و پوشش گیاهی استوایی در سرتاسر شهر رشد می‌کند. محیط دنیای قدیم مالاگا بازدیدکنندگانی را که برای گشت و گذار وقت می گذارند مسحور خود می کند. سرگردانی در مرکز تاریخی منجر به کشف میدان‌های دلپذیر و خیابان‌های سنگ‌فرش شده باریک، پر از بوتیک‌های کوچک، کافه‌های روباز، و رستوران‌های تاپاس می‌شود. بندر فضاهای باز و وسیعی را برای قدم زدن خوش منظره و همچنین رستوران هایی با منظره دریا ارائه می دهد. مالاگا مملو از فرصت‌های دیدنی است. با فهرست برترین جاذبه های گردشگری و کارهایی که باید در مالاگا انجام دهید، بهترین مکان ها را برای بازدید کشف کنید.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

شرایط آب و هوایی شهر مالاگا

برای کسانی که می خواهند هنگام بازدید از مالاگا به سواحل کوستا دل سول بروند، تابستان عالی است. مالاگا که در جنوب اسپانیا قرار دارد، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری مدیترانه ای با زمستان های گرم، تابستان های گرم و باران بسیار کم است. دمای روز در مالاگا در طول تابستان از 83 درجه فارنهایت (28 درجه سانتیگراد) تا 87 درجه فارنهایت (31 درجه سانتیگراد) و عصرها خنک تر با میانگین دمای 65 درجه فارنهایت (18 درجه سانتیگراد) تا 70 درجه فارنهایت است. 21 درجه سانتیگراد. می توانید چتر خود را در خانه بگذارید اما عینک آفتابی و ضد آفتاب خود را بسته بندی کنید زیرا به ندرت باران می بارد و به طور متوسط 11 ساعت آفتاب گرم در روز وجود دارد. و پتو ساحلی، مایو و صندل خود را فراموش نکنید زیرا شن ها می توانند بسیار داغ شوند. 

اقامت در شهر مالاگا

مالاگا، پایتخت یکی از زیباترین استان‌های اسپانیا، اغلب در مسیر سفر به مرکز گردشگری شلوغ معروف به کوستا دل سول، توسط مسافران نادیده گرفته می‌شود. این شهر بندری همیشه دارای تاریخ، فرهنگ، جاذبه‌ها، غذا، سبک غنی بوده است. ، و هوای آفتابی در تمام طول سال. این روزها، تصمیم گیری برای اقامت در مالاگا کمی دشوار است، زیرا تقریباً همه مناطق فوق العاده هستند. در واقع، برخی از بازدیدکنندگان شناخته شده اند که تعطیلات خود را تقسیم می کنند تا بتوانند در بیش از یک مکان اقامت کنند.

Image

هتل های شهر مالاگا

سوهو به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در مالاگا می‌تواند به یکباره هنری، مد روز، غیر عادی و توریستی باشد. اگر اهل هنرهای تجسمی، گرافیک، نمایش یا آشپزی هستید، مطمئناً از همه چیزهایی که سوهو ارائه می دهد لذت خواهید برد. اپراتورهای بوتیک هتل در سوهو می دانند که چگونه برای گردشگران هنری جذاب باشند. بسیاری از مسافرخانه‌ها دارای تراس‌هایی با تزئینات مجلل در پشت بام هستند و حتی هاستل‌های ارزان قیمت نیز سبک زیادی را ارائه می‌دهند. در این منطقه از شهر، هتل های زیادی وجود دارند که قیمت های مناسبی دارند و میتوان برای اقامت، به منطقه های دیگر مالاگا نیز مراجعه کرد.

Image

هزینه خورد و خوراک مالاگا

هنگام برنامه ریزی سفر به اسپانیا (یا هر جای دیگر)، دانستن اینکه هزینه های متوسط شما احتمالا چقدر خواهد بود برای ترسیم بهترین تعطیلات ممکن ضروری است.  پس مالاگا چقدر گران است؟ خوب، اگر با بودجه کم تا متوسط سفر می کنید، به طور متوسط می توانید انتظار داشته باشید که 45 تا 75 یورو برای هر نفر در روز هزینه کنید. با این حال، بستگی به این دارد که چگونه و کجا پول خود را خرج می کنید. اگر می خواهید تفکیک دقیق تری از قیمت ها در مالاگا داشته باشید، دیگر به دنبال آن نباشید. در اینجا من در مورد زمینه های اصلی که باید بدانید برای بودجه بندی موثر سفر خود به این شهر اندلس صحبت خواهم کرد تا از هزینه های سفر به اینجا نابینا نشوید.ان گاوبازی
گاوبازی را می توان به دوران باستان ردیابی کرد. آنها در روم باستان نمایش های محبوبی بودند، اما در شبه جزیره ایبری بود که این مسابقات به طور کامل توسط مورهای آفریقای شمالی که در سال 711 پس از میلاد بر اندلس تسخیر شدند، توسعه یافت. فتح مورها، سوار بر اسب های بسیار آموزش دیده، با گاوهای نر مقابله کرد و آنها را کشت. در حالی که گاوبازی در قلب مادرید، اندلس و اکسترمادورا از حمایت قوی برخوردار است، در کاتالونیا ممنوع شده است. این میادین هر ساله مورد توجه مردم زیادی از سراسر جهان قرار می گیرد و گردشگران زیادی را برای تماشا به این مناطق جذب می کند.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر