×

شرایط آب و هوایی شهر مالاگا

راهنمای سفر به اروپا  /   راهنمای سفر به اسپانیا /  راهنمای سفر به شهر مالاگا  /  شرایط آب و هوایی شهر مالاگا

اگر از کسی که تا به حال آنجا بوده است بپرسید، هر زمانی بهترین زمان برای بازدید از مالاگا است. این پایتخت در جنوب اسپانیا پر از آفتاب گرم با دمای روز در اواسط دهه 70 است. آب و هوای عالی در تمام طول سال به همین دلیل است که افراد زیادی در تمام فصول سال از مالاگا بازدید می کنند. حال نگاهی به تابستان در مالاگا و جشنواره ها و پاییز در مالاگا و زمستان در مالاگا  و تعطیلات می اندازیم.فصل مناسب برای بازدید از مالاگا به کاری که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. اگر در حال برنامه ریزی برای تفریحات ساحلی در دریای مدیترانه با فعالیت های آبی مانند شنا و قایق سواری هستید، تابستان بهترین زمان برای بازدید از مالاگا است. اگر می خواهید زمانی که کمترین گردشگر را دارد به مالاگا سفر کنید، زمستان بهترین زمان برای بازدید از مالاگا برای شماست.

Image

تابستان در مالاگا: ژوئن تا آگوست

برای کسانی که می خواهند هنگام بازدید از مالاگا به سواحل کوستا دل سول بروند، تابستان عالی است. مالاگا که در جنوب اسپانیا قرار دارد، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری مدیترانه ای با زمستان های گرم، تابستان های گرم و باران بسیار کم است. دمای روز در مالاگا در طول تابستان از 83 درجه فارنهایت (28 درجه سانتیگراد) تا 87 درجه فارنهایت (31 درجه سانتیگراد) و عصرها خنک تر با میانگین دمای 65 درجه فارنهایت (18 درجه سانتیگراد) تا 70 درجه فارنهایت است. 21 درجه سانتیگراد. می توانید چتر خود را در خانه بگذارید اما عینک آفتابی و ضد آفتاب خود را بسته بندی کنید زیرا به ندرت باران می بارد و به طور متوسط 11 ساعت آفتاب گرم در روز وجود دارد. و پتو ساحلی، مایو و صندل خود را فراموش نکنید زیرا شن ها می توانند بسیار داغ شوند. 

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

جشنواره ها

علاوه بر جشنواره ها، مالاگا یک نمایشگاه تابستانی به مدت یک هفته در ماه آگوست به نام مالاگا فریا (نمایشگاه مالاگا) دارد. از سال 1487 ادامه دارد و شامل رقص فلامنکو، آتش بازی، غذا، نوشیدنی و موسیقی است. و همه اینها رایگان است. در طول تابستان رویدادهای زیادی در سرتاسر مرکز شهر مالاگا برگزار می شود. فقط جمعیت را دنبال کنید و به موسیقی گوش دهید.
اگر در گرما خوشحال نیستید و شلوغی را دوست ندارید، ممکن است بخواهید فصل متفاوتی را برای بازدید از مالاگا انتخاب کنید. بهترین زمان برای بازدید از مالاگا با کمترین جمعیت در زمستان است، اگرچه دسامبر به دلیل کریسمس و سایر تفریحات تعطیلات شلوغ است. از آنجایی که هوا در اینجا به شدت سرد نمی شود، حتی در زمستان، تعطیلات حتی زمانی که هوا سرد می شود شلوغ است.

پاییز در مالاگا: سپتامبر تا نوامبر

پاییز در مالاگا خاص است زیرا سردتر می شود و درختان شروع به تغییر رنگ می کنند. روزها گرم و عصرها تقریباً سرد هستند و ممکن است باران کمی را مشاهده کنید. دماهای بالا در مالاگا در طول پاییز از 82 درجه فارنهایت (27 درجه سانتیگراد) تا 68 درجه فارنهایت (20 درجه سانتیگراد) و شبها تقریبا سرد با میانگین دمای 66 درجه فارنهایت (19 درجه سانتیگراد) تا 52 درجه فارنهایت است. (12 درجه سانتیگراد).
با وجود اینکه هوا هنوز کاملاً گرم است، در طول پاییز جایی نزدیک به تعداد گردشگران نخواهید دید. بسیاری از کسانی که در ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر به این شهر سفر می کنند، معمولاً برای دیدار دوستان یا خانواده در مالاگا هستند، بنابراین این شهر جنوبی اسپانیا یک مکان عالی برای لذت بردن در این ماه ها است. بهترین زمان برای رفتن به کاستا دل سول است، جایی که می‌توانید بدون شلوغی و شلوغی از دهکده‌های سفید دیدن کنید.
کسانی که برای گذراندن وقت در ساحل و لذت بردن از دریای مدیترانه آمده اند، از دمای آب ناامید خواهند شد. اکثر افرادی که در پاییز شنا می کنند، مدت زیادی در آنجا نمی مانند. اگرچه می توانید تعطیلات خود را در زیر نور خورشید در کنار دریا بگذرانید، احتمالاً نیازی به لباس شنا نخواهید داشت. شب اگر سرد نباشد اغلب سرد است و به احتمال زیاد در این مدت به یک ژاکت نیاز خواهید داشت.
هتل‌ها، خطوط هوایی و جاذبه‌ها همگی قیمت‌های خود را پایین می‌آورند تا در پاییز مشتری جذب کنند تا بتوانید از آن بهره ببرید. برای کسانی که بودجه کمی دارند، بهترین زمان برای بازدید از مالاگا است. موقعیت مکانی عالی برای کسانی است که عاشق روزهای گرم و شب های مرطوب با جمعیت کمتر و قیمت های کمتر نیستند. اکتبر در اینجا کم جمعیت ترین ماه سال است.

Image

زمستان در مالاگا: دسامبر تا فوریه

آب و هوای مالاگا در طول زمستان مانند شهرهای دیگر نیست که ممکن است در تعطیلات به آن فکر کنید. اگرچه ژانویه سرد است، اما به چکمه های برفی یا کت سنگین خود نیاز نخواهید داشت. پاییز در مالاگا خاص است زیرا سردتر می شود و درختان شروع به تغییر رنگ می کنند. دماهای بالا در مالاگا در طول زمستان از 62 درجه فارنهایت (17 درجه سانتیگراد) تا 64 درجه فارنهایت (18 درجه سانتیگراد) و شبها تقریبا سرد با میانگین دمای 47 درجه فارنهایت (8 درجه سانتیگراد) تا 48 درجه فارنهایت است. (9 درجه سانتیگراد).
تنها زمانی که احتمالاً در زمستان افراد زیادی را در مالاگا می‌بینید، در ماه دسامبر است. فصل تعطیلات در مالاگا ویژه است و جشن ها، تزئینات و رویدادهای زیادی در آن برگزار می شود. به عنوان مثال، بسیاری از مردم در ماه دسامبر فقط برای دیدن چراغ های تعطیلات و خرید در خیابان Larios (Calle Larios) از مالاگا دیدن می کنند. زمستان برای جشنواره ها و غذا نیز محبوب است.

تعطیلات

روز همه مقدسین یکی از تعطیلات ماه نوامبر است که خیابان ها مملو از جمعیت و رژه است. یکی دیگر از رویدادهای سرگرم کننده، جشن سنت مارتین است که مشخصا زمانی برای لذت بردن از غذا است. کارناوال زمستانی در ماه فوریه یکی از محبوب ترین رویدادهای مالاگا است. از روز شنبه با اعلام خدایان کارناوال شروع می شود و یکشنبه بعد با رژه به پایان می رسد.

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر