×

هزینه خورد و خوراک در مالاگا

راهنمای سفر به اروپا  /   راهنمای سفر به اسپانیا /  راهنمای سفر به شهر مالاگا  /  هزینه خورد و خوراک در مالاگا

مالاگا که به‌خاطر خط ساحلی درخشان، مرکز شلوغ و مکان‌های تاریخی مانند آلکازابا شناخته می‌شود، مقصدی همیشه محبوب است که برای دهه‌ها بازدیدکنندگان را مجذوب خود کرده است. با این حال، با محبوبیت آن، بسیاری از مسافران بالقوه در مورد قیمت های مالاگا بسیار کنجکاو هستند و از خود این سوال را می پرسند: "آیا مالاگا گران است؟" حال در مورد قیمت اقامت و انواع هتل و قیمت حمل و نقل صحبت می کنیم.
هنگام برنامه ریزی سفر به اسپانیا (یا هر جای دیگر)، دانستن اینکه هزینه های متوسط شما احتمالا چقدر خواهد بود برای ترسیم بهترین تعطیلات ممکن ضروری است. و اگرچه اسپانیا و به ویژه جنوب اسپانیا به طور گسترده ای به عنوان یک مقصد مقرون به صرفه شناخته می شود، اما هنوز هم "ارزان ترین" مقصد برای بازدید در اروپا نیست و حتی اگر هم بود، دانستن تمام هزینه های بالقوه ضروری است. که می تواند همراه با تعطیلات به این شهر زیبا باشد.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 


پس مالاگا چقدر گران است؟ خوب، اگر با بودجه کم تا متوسط سفر می کنید، به طور متوسط می توانید انتظار داشته باشید که 45 تا 75 یورو برای هر نفر در روز هزینه کنید. با این حال، بستگی به این دارد که چگونه و کجا پول خود را خرج می کنید. اگر می خواهید تفکیک دقیق تری از قیمت ها در مالاگا داشته باشید، دیگر به دنبال آن نباشید. در اینجا من در مورد زمینه های اصلی که باید بدانید برای بودجه بندی موثر سفر خود به این شهر اندلس صحبت خواهم کرد تا از هزینه های سفر به اینجا نابینا نشوید.

Image

قیمت اقامت در مالاگا

اولین و به طور کلی مهم ترین هزینه برای هر تعطیلات و قطعا در مالاگا نیز هزینه اقامت است. بدیهی است که بسته به سبک و نیازهای سفر شما، هزینه های شما می تواند بسیار متفاوت باشد، با این حال، با فرض اینکه شما با بودجه متوسط سفر می کنید، به طور متوسط صحبت می کنم. بدیهی است که همیشه می‌توان پول بیشتری خرج کرد و اغلب، مطمئناً می‌توان کمتر هم خرج کرد.
با این حال، حتی اگر به دنبال هتلی زیباتر هستید که در مرکز قرار گرفته باشد، هزینه های اقامت در مالاگا مجبور نیست هزینه های خود را کاهش دهد. به عنوان مثال، اگر به دنبال اقامت در یک هتل میان رده عجیب و غریب - مانند هتل سور مالاگا - هستید که در فاصله کمی پیاده روی از تمام جاذبه های اصلی شهر قرار دارد، انتظار داشته باشید قیمت ها از حدود 50 تا 60 یورو شروع شود. در هر شب برای هتلی مقرون به صرفه که بسیار مورد بازبینی قرار می گیرد، اما با امکانات اولیه کمتر و بیشتر، به دنبال چیزی بیشتر در پارکینگ در حدود 30 تا 40 یورو در هر شب هستید.
و در مرحله بالاتر، اگر مایل به اقامت در یک هتل مجلل هستید - مانند Madeinterranea Suites - و امکانات بی‌شماری عالی و اتاق‌های مجلل در دسترس شماست، پس به قیمت‌هایی نگاه می‌کنید که نزدیک به 100 یورو یا هر شب بیشتر

Image

انواع هتل ها در شهر مالاگا

با این حال، هتل ها تنها اشکال اقامت در مالاگا نیستند و چند گزینه دیگر در آنجا وجود دارد. به عنوان مثال، اگر به صورت انفرادی و با بودجه محدود سفر می کنید (یا به سادگی می خواهید فضایی اجتماعی داشته باشید)، یک تخت خوابگاه در یکی از هاستل های متعدد مالاگا - مانند The Lights Hostel - از حدود 20 یورو در هر شب شروع می شود. یکی دیگر از گزینه های محبوب برای اقامت در مالاگا اجاره خصوصی است. گزینه‌های بی‌شماری در پلتفرم‌های مختلف وجود دارد، از کل آپارتمان‌ها یا، برای افرادی که از بودجه‌شان آگاه‌تر هستند، یک اتاق خصوصی در خانه افراد محلی.
هزینه یک آپارتمان 1 خوابه مانند این آپارتمان مرکزی - از حدود 60 یورو برای هر شب شروع می شود در حالی که هزینه یک اتاق خصوصی حدود 40 یورو برای هر شب است. با در نظر گرفتن همه این موارد، میانگین قیمت اقامت در مالاگا چقدر است؟ بدیهی است که بستگی به این دارد که به دنبال چه چیزی هستید، اما اگر با بودجه کم تا متوسط سفر می کنید و هزینه ها را بین دو نفر تقسیم می کنید، به دنبال هزینه حدود 20 تا 30 یورو برای هر نفر در هر شب هستید.

قیمت حمل و نقل در مالاگا

یکی دیگر از هزینه های فراگیر در مالاگا که مسافران باید از آن آگاه باشند، هزینه حمل و نقل است. در طول مدت اقامت خود در مالاگا باید از نقطه A به نقطه B برسید و اغلب اوقات این امر با قیمت کمی همراه است. با این حال، واقعاً نیازی به شکستن بانک در مالاگا نیست. یکی از چیزهای عالی در مورد این شهر این است که به طرز باورنکردنی قابل پیاده‌روی است و وقتی در آنجا هستید، در واقع بعید به نظر می‌رسد که اگر در مرکز شهر هستید، اصلاً برای حمل و نقل هزینه کنید.
همانطور که گفته شد، اگر فقط قصد دارید در مالاگا بمانید و در بازدید از مناطق اطراف کوستا دل سول یا اندلس بزرگتر جالب نیستید، دیگر لازم نیست نگران استخدام یک نفر باشید.
 

بنابراین چقدر باید برای حمل و نقل در مالاگا بودجه داشته باشید؟

خوب، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که چگونه وارد شهر می شوید. مالاگا فرودگاه بین‌المللی خود را دارد و دسترسی به مرکز شهر (یا هر جای دیگری در کوستا دل سول) از آنجا بسیار آسان است.

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر