×

اقامت در شهر مالاگا

راهنمای سفر به اروپا  /   راهنمای سفر به اسپانیا /  راهنمای سفر به شهر مالاگا  /  اقامت در شهر مالاگا

مالاگا، پایتخت یکی از زیباترین استان‌های اسپانیا، اغلب در مسیر سفر به مرکز گردشگری شلوغ معروف به کوستا دل سول، توسط مسافران نادیده گرفته می‌شود. این شهر بندری همیشه دارای تاریخ، فرهنگ، جاذبه‌ها، غذا، سبک غنی بوده است. ، و هوای آفتابی در تمام طول سال. این روزها، تصمیم گیری برای اقامت در مالاگا کمی دشوار است، زیرا تقریباً همه مناطق فوق العاده هستند. در واقع، برخی از بازدیدکنندگان شناخته شده اند که تعطیلات خود را تقسیم می کنند تا بتوانند در بیش از یک مکان اقامت کنند. حال نگاهی به مرکز شهر مالاگا و بهترین مکان برای اقامت و ایستگاه قطار مالاگا و سوهو و لا مالاگوئتا و غیره می اندازیم.زمانی بود که مالاگا بیشتر نقطه ورود گردشگرانی بود که در راه تورمولینوس، ماربلا و بقیه بهشت‌های ساحلی اندلس بودند. این روزها، بخش های سفر نیویورک تایمز و دیلی میل از تشویق خوانندگان به ماندن در مالاگا با توصیف آن به عنوان "بارسلونای جدید" دریغ نمی کنند.

Image

مرکز شهر مالاگا، جایی که برای اولین بار در مالاگا اقامت کنید

ال سنترو، همانطور که مردم محلی آن را می شناسند، یکی از پر جنب و جوش ترین محله های مالاگا است. شما نمی توانید با اقامت در نزدیکی شهر قدیمی، که در امتداد سواحل غربی رودخانه Guadalmedina قرار دارد، اشتباه کنید. اینجا جایی است که بیشتر جاذبه های شهر از جمله موزه پیکاسو و پلازا د لا مرسد واقع شده اند که می توانید تنها چند بلوک از آنجا پیاده روی کنید تا خانه ای را پیدا کنید که هنرمند در آن متولد شده است.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 


اقامت در مرکز شهر مالاگا به معنای نزدیک بودن به همه چیز به لطف گزینه های حمل و نقل متعدد است. خط مترو در سال 2014 افتتاح شد و حتی اگر بخواهید از آن سواحل بازدید کنید به کاستا دل سول متصل می شود، اما نباید ساحل محلی و بسیار نزدیکتر مالاگوتا را نادیده بگیرید. در مورد نوشیدن و صرف غذا، شهر قدیمی یکی از بهترین مناطق مالاگا است. رستوران‌های غذاهای دریایی، شراب‌سازی‌های محلی و آبجوسازی‌های کوچک تقریباً در هر گوشه‌ای یافت می‌شوند. زندگی شبانه به اندازه بارسلون یا مادرید گسترده نیست، اما پر جنب و جوش است و ارزش دیدن را دارد.
نکته ای که هنگام اقامت در مالاگا متوجه خواهید شد این است که بسیاری از هتل ها اخیراً بازسازی شده اند و این به رونق گردشگری مداوم مربوط می شود. بوتیک هتل ها شیک هستند و بسیاری از اقامتگاه های کوله گردی حال و هوای درجه یک دارند، اما قیمت ها هنوز بسیار مناسب است.

Image

Calle Larios، بهترین مکان برای اقامت در مالاگا برای خرید

خیابان Marques de Larios نسخه جدیدتر، پیشرفته‌تر و فشرده‌تر Downtown Malaga است. به بندر نزدیک تر است و بنابراین برای گردشگرانی که می خواهند از مناظر مدیترانه لذت ببرند ایده آل است. مکان‌های اقامتی در اینجا کوچک‌تر هستند و ممکن است کمی بیشتر هزینه داشته باشند، زیرا این منطقه بسیار تجاری است. زندگی شبانه در Calle Larios مد روز است، و تعداد فراوان کافه‌ها و میخانه‌ها با قسمت‌های نشستن در فضای باز، این مکان را به مکانی عالی برای تماشای تماشاگران تبدیل کرده است. Calle Larios برای مسافرانی که به خرید، زیبایی و استایل علاقه دارند به شدت توصیه می شود.

ایستگاه قطار مالاگا - ماریا زامبرانو، منطقه مناسب

این منطقه برای گردشگران در حال حرکت است. ایستگاه قطار ماریا زامبرانو یک مرکز حمل‌ونقل زمینی شلوغ است که کمی سر و صداتر از سایر محله‌های مالاگا است، اما امکانات و جاذبه‌های کمی دارد. بسیاری از ساکنان محلی برای خریدهای مقرون به صرفه و رستوران های بین المللی به این منطقه می آیند. جالب اینجاست که غذاهای تکس-مکس بسیار محبوب هستند و چند رستوران اغذیه فروشی سینما در این محله وجود دارد. پس از ساعت شلوغی عصر، این منطقه به اندازه کافی آرام است تا بتوانید یک خواب راحت داشته باشید.

سوهو، جایی برای اقامت در مالاگا در یک منطقه هنری، مد روز و غیرمتعارف

سوهو به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در مالاگا می‌تواند به یکباره هنری، مد روز، غیر عادی و توریستی باشد. اگر اهل هنرهای تجسمی، گرافیک، نمایش یا آشپزی هستید، مطمئناً از همه چیزهایی که سوهو ارائه می دهد لذت خواهید برد. اپراتورهای بوتیک هتل در سوهو می دانند که چگونه برای گردشگران هنری جذاب باشند. بسیاری از مسافرخانه‌ها دارای تراس‌هایی با تزئینات مجلل در پشت بام هستند و حتی هاستل‌های ارزان قیمت نیز سبک زیادی را ارائه می‌دهند.
پروژه در حال انجام مالاگا Arte Urbano Soho (MAUS) موفق شده است این منطقه را به محله ای تبدیل کند که به عنوان یک گالری هنری در فضای باز دو چندان می شود و نتایج تا کنون بسیار موفق بوده است. سوهو از نظر حساسیت هنری بسیار شبیه بیلبائو است، اما از آب و هوای بهتری برخوردار است.

Image

لا مالاگوئتا، محل اقامت در مالاگا در ساحل

این محله ساحلی سنتی برای بازدیدکنندگانی که می‌خواهند در طول اقامت خود در مالاگا تا حد امکان به دریای مدیترانه نزدیک شوند عالی است. La Malagueta محله ای بسیار سنتی است که در آن غذاخوری های محلی غذاهای دلچسب تری را با قیمت های مقرون به صرفه تر سرو می کنند. یک میدان گاوبازی در این نزدیکی وجود دارد و کلیساهای پرآذین ارزش دیدن را دارند. اگر هتل مالاگوتا دارای تراس باشد، می‌توانید منظره‌ای از قلعه آلکازابا و همچنین آب ببینید. برای یک شهر ساحلی در نزدیکی کوستا دل سول، می‌توانید اقامتگاه‌هایی را در اینجا پیدا کنید که بسیار معقول هستند، اگرچه می‌توان خیلی سریع آنها را رزرو کرد.

Ciudad Jardin، منطقه خوبی در مالاگا برای اکوتوریسم

همانطور که قبلا ذکر شد، بخش بزرگی از مالاگا از مناطق حفاظت شده طبیعی تشکیل شده است این منطقه نقطه شروع خوبی برای بازدیدکنندگانی است که به اکوتوریسم علاقه دارند. پیاده‌روی در مسیر باغ شهر، که به بخشی از حفاظت‌گاه طبیعی Montes de Malaga متصل می‌شود، یکی از فعالیت‌های محبوب در میان کوله‌گردان است. هواداران فوتبال می خواهند از یک مسابقه در ورزشگاه لا روزالدا، خانه باشگاه فوتبال محلی لذت ببرند. این منطقه برای گردشگرانی که قصد اقامت طولانی‌مدت در مالاگا را دارند ایده‌آل است، زیرا مسافرخانه‌های کارآمد بسیار مقرون به صرفه هستند و ساکنان محلی بسیار دوستانه هستند.

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر