×

تفریحات اسپانیا

راهنمای سفر به اروپا  »  راهنمای سفر به اسپانیا » تفریحات اسپانیا

اسپانیا کشوری است با فرصت ها و تجربیات بی پایان سفر، با چیزهایی که برای همه باید دید و انجام داد. از نورهای روشن و سواحل بارسلون گرفته تا فضای داخلی مخفی از فضاهای باز و مناظر چشمگیر. از روزهای تنبل غرق شدن در آفتاب و امتحان کردن غذاهای هیجان انگیز گرفته تا مهمانی شبانه در ایبیزا یا شاید حتی در یک کلوپ فلامنکو! در زیر تعدادی از محبوب‌ترین کارهایی را که باید در اسپانیا انجام دهید (بدون ترتیب خاصی ذکر شده‌اند) برای شروع تخیل برای ماجراجویی بعدی شما فهرست کرده‌ایم. این فهرست شامل خانواده ساگردا، کوهنوردی، مسیر کامینو، تاپاس خوردن، پیاده روی، درس فلامینکو گرفتن و شرکت در جشنواره لا توماناتو میشود.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

1. از خانواده ساگرادا دیدن کنید

ساخت این کلیسای جامع نفس گیر که به خانواده مقدس تقدیم شده است، اولین بار در سال 1882 آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد. افسانه ها می گویند که اگر شاهکار طراحی گائودی به پایان برسد، دنیا به پایان خواهد رسید، شاید به همین دلیل است که اتمام آن خیلی طول می کشد! هیچ سفری به اسپانیا بدون بازدید از اینجا کامل نمی شود. کلیسای جامع همه روزه باز است، اگرچه محدودیت هایی در زمان های دسته جمعی اعمال می شود. حتما لباس مناسب بپوشید و به یاد داشته باشید که برخی از قسمت های کلیسای جامع ممکن است با ادامه ساخت و ساز بسته شود.

کوهنوردی CAMINITO DEL REY را فتح کنید

ال کامینیتو دل ری که به «مسیر کوچک پادشاه» نیز معروف است، مسیری است که در کنار دره ال چورو در نزدیکی آردالس در استان مالاگا قرار گرفته است. این یک تجربه برای افراد ضعیف نیست! معتادان آدرنالین می توانند مسیر پیاده روی 3 کیلومتری را در امتداد مسیری به عرض 1 متر و 100 متر بالاتر از کف دره زیر طی کنند. این نیروگاه که در ابتدا به عنوان مسیری برای کارگران نیروگاه برق آبی نزدیک ساخته شده بود، اکنون جویندگان هیجان را از سراسر جهان به خود جذب می کند. این مسیر به مدت چهار سال بسته شد و در سال 2015 پس از چندین کشته بازگشایی شد. با این حال، اکنون می توان با خیال راحت تر از کامینیتو عبور کرد، اما هیجان همچنان باقی است. تا آنجا که نقاط مورد علاقه در اسپانیا پیش می رود، این باید یکی از پر زرق و برق ترین ها باشد!

مسیر راه را کامل کنید

برای کسانی که اشتهای ماجراجویی دارند، پیاده روی در یکی از مسیرهای زیارتی متعدد Camino به شهر سانتیاگو د کامپوستلا ضروری است. این مسیرهای باستانی قرن هاست که زائران طی می کنند. با این حال، برای لذت بردن از حس موفقیت و ماجراجویی که از دنبال کردن این مسیرهای پیاده‌روی طولانی در سراسر شمال اسپانیا حاصل می‌شود، نیازی به مذهبی بودن ندارید. چه هفته‌ها پیاده‌روی کنید و کل مسیر را بپیمایید، یا فقط چند روزی را برای پیاده‌روی در برخی از مسیرها وقت بگذارید، چالشی ارزشمند خواهید یافت. به هر حال، شما راه هزاران نفری را که قبلا رفته اند دنبال خواهید کرد. فقط پوسته های سفیدی که مسیر را مشخص می کنند را دنبال کنید!

تاپاس بخور!

تاپاهای اصیل اسپانیایی تجربه‌ای بسیار متفاوت با تقلیدهای رنگ پریده‌ای است که در خانه پیدا می‌کنید. این روش سنتی برای سرو غذا، کلمه ای که به معنای واقعی کلمه به معنای "پوشش" یا "درپوش" است، به شما امکان می دهد تا از غذاهای کوچک متعدد، شاید در کنار یک یا دو لیوان سنگریای سنتی، امتحان کنید. تقریباً هر بار و رستورانی در اسپانیا تاپاس سرو می کند. چه کالاماری، چه پاتاتاس براواس یا چورو، هر کدام را چندین بشقاب سفارش دهید و از تجربه تقسیم غذا به روش اسپانیایی لذت ببرید.

خوب است بدانید: اسپانیایی ها دوست دارند دیر غذا بخورند. اگر حوالی ساعت ۷ بعدازظهر به انتظار صرف غذا بیرون بروید، ناامید خواهید شد. درعوض، یک غذاخوری اسپانیایی را انتخاب کنید و زمانی که رستوران ها در شلوغ ترین حالت خود حوالی ساعت 10 شب هستند، با مردم محلی بیرون بروید و غذا بخورید.

پیاده روی PICOS DE EUROPA

تعطیلات در اسپانیا نیازی به مرکز ساحل یا مکان های دیدنی تاریخی ندارد. اگر بیرون رفتن و گردش در فضای باز بیشتر مورد علاقه شماست، پیاده روی در Picos de Europa یک ماجراجویی ایده آل خواهد بود. این رشته کوه در حدود 20 کیلومتری ساحل شمالی اسپانیا قرار دارد. نکات برجسته نه تنها شامل کوه ها، بلکه برخی از عمیق ترین غارهای اروپا از جمله Torca del Cerro است که تا عمق 1589 متری فرود می آید!

خوب است بدانید: شما همچنین می توانید به سفرهای سازمان یافته به غارها بپیوندید. وقتی کاوش را تمام کردید، از پنیر معروف کابرالز که این منطقه به خاطر آن بسیار معروف است، نمونه بگیرید.

 یک درس فلامنکو بگیرید، یا آن را به صورت زنده ببینید!

اسپانیایی ها عاشق مهمانی هستند و رقصیدن بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از جشن های سنتی است. رقص ملی اسپانیا فلامنکو است که در بخش‌های جنوبی این کشور سرچشمه می‌گیرد و خود را به عنوان نماد زندگی اسپانیایی صادر کرده است. در سراسر اسپانیا رقص فلامنکو را در بارها و رستوران‌ها خواهید دید. بسیاری بیش از حد مایل خواهند بود که به بازدیدکننده اجازه دهند دست (یا پاهای خود) را در آن امتحان کند! بسیاری از هتل‌ها و استراحتگاه‌های بزرگ‌تر، درس‌هایی ارائه می‌دهند، اما اغلب اوقات، نشستن و تماشای حرفه‌ای‌ها کارشان را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

خوب است بدانید: اگر می‌خواهید خود را در فرهنگ فلامنکو غوطه‌ور کنید، به سویا بروید، جایی که می‌توانید مکان‌های زیادی برای تماشای اجرای زنده و مکان‌های زیادی برای یادگیری آن پیدا کنید.

 

بخشی از LA TOMATINA باشید

اگر اسپانیایی ها در سطح بین المللی به عنوان افراد مهمانی شناخته می شوند، پس در اسپانیا این ساکنان بونول، در نزدیکی والنسیا هستند که بیشتر به دلیل برگزاری یک مهمانی غیرعادی تر شناخته می شوند! این در اصل یک مبارزه غذایی غول پیکر است که شامل لا توماتینا (گوجه فرنگی) است. از شب قبل با یک جشن پائلا، صبح روز بعد جمعیتی با گوجه فرنگی در دست به خیابان ها می آیند! این مطمئناً جنبه‌ای از گردشگری اسپانیا است که برای کسانی که مایل به گذراندن اوقاتی آرام و آرام هستند در نظر گرفته نشده است. اما اگر پرتاب گوجه فرنگی به سمت غریبه ها کار شماست، پس این جشنواره برای شماست. همچنین یک ست لباس قدیمی را فراموش نکنید!

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر