×

مناطق دیدنی اسپانیا

اینجا هستید : راهنمای سفر به اروپا   »  راهنمای سفر به اسپانیا » مناطق دیدنی اسپانیا

تعداد کمی از مقاصد گردشگری در جهان مانند اسپانیا مجموعه خیره کننده ای از مکان ها و جاذبه های گردشگری برای بازدید را ارائه می دهند. این کشور اروپایی همچنین مملو از مناظر و زیبایی های طبیعی چشمگیر است، از رشته کوه های ناهموار سیرا نوادا گرفته تا شن های سفید و تالاب های آبی جزایر مدیترانه ای آن مانند ایبیزا. امروز نگاهی به شهرهای مادرید، بارسلونا، سنت سباستین، گرانادا و والنسیا می زنیم.این کشور همچنین به دلیل فرهنگ های مختلف در مناطق متمایز خود بسیار جذاب است.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

در اینجا تاریخچه بسیار زیادی وجود دارد که بسیاری از آنها را می توان در هر شهر منفرد کاوش کرد. بسیاری از شهرهای اسپانیا دارای ویرانه‌های رومی باستان و معماری اسلامی از دوره مورها، قلعه‌ها و استحکامات قرون وسطایی به همراه کاخ‌ها و عمارت‌های دوران کاستیلیان و هاپسبورگ هستند. اکثر آنها نمونه های بسیاری از معماری مدرن آرت نوو، آرت دکو و مدرنیستی را نیز دارند.این کشور همچنین نشان دهنده اوج در همه چیزهای مرتبط با لذت مطلق از زندگی است: غذاهای خوشمزه. هنر بزرگ؛ موسیقی شگفت انگیز؛ رقص های پر جنب و جوش؛ و مردم صمیمی و صمیمی ماجراجویی های اسپانیایی خود را با لیست ما از بهترین مکان های دیدنی در اسپانیا برنامه ریزی کنید.

Image

 

مادرید

پایتخت بزرگ اسپانیا تاریخ باورنکردنی این کشور را به نمایش می گذارد. این یک مقصد عالی برای تعطیلات است، زیرا کاخ های سلطنتی، سربازان راهپیمایی، تعویض نگهبانان و صدها موزه برای بازدید وجود دارد.
هیچ بازدیدی از مادرید بدون بازدید از هر سه موزه اصلی شهر کامل نمی شود. موزه پرادو (با نام رسمی     Museo Nacional del Prado  آنچه را که قبلاً مجموعه هنری سلطنتی اسپانیا بود به نمایش می‌گذارد، در حالی که موزه Reina Sofia در نزدیکی شاهکارهای مدرنی مانند Guernica متحرک پیکاسو را نشان می‌دهد. همچنین، موزه Thyssen-Bornemisza در همان نزدیکی، استادان قدیمی را با بهترین هنرهای معاصر ترکیب می‌کند.
مادرید همچنین یک شهر پرسه زن اروپایی و کلاسیک است که مملو از فضاهای سبز برای لذت بردن از آن مانند پارک بوئن رتیرو، و همچنین بلوارهای عریض و مخصوص عابران پیاده مانند خیابان نمادین Gran Via است. فرهنگ غذایی نیز در اینجا رشد می کند، از غذاهای معمولی با طعم تاپاس گرفته تا غذای مولکولی مدرن و ستاره دار میشلین.

لاتینا، یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر، با انبوهی از مکان‌های سرو تاپاس، که اکثر آنها دارای تراس در فضای باز هستند، به مرکز تاپاس تبدیل شده است. رفتن از جایی به مکان دیگر با نمونه‌برداری از تخصص‌های هر یک لذت‌بخش است.

بارسلونا

دومین شهر بزرگ اسپانیا در مقایسه با مادرید تجربه سفر کاملا متفاوتی را ارائه می دهد. موقعیت ساحلی آن بیشتر حس استراحتگاه را به آن می بخشد، با هوای گرم و آفتابی برای لذت بردن در بیشتر روزهای سال. این شهر در ساحل شمال شرقی کشور، در کنار دریای مدیترانه قرار دارد، و همچنین به نظر می‌رسد حال و هوای مدرن‌تر و پیشرفته‌تری نسبت به مادرید و سایر شهرهای اسپانیا دارد.
جاذبه های گردشگری بارسلونا که باید حتما ببینید شامل کلیسای جامع مدرن ساگرادا فامیلیا (و همیشه ناتمام) شهر و موزه جوآن میرو است که توسط خود این هنرمند نمادین قبل از مرگش طراحی شده است. از دیگر مکان‌های خوب برای دیدن در بارسلونا می‌توان به سواحل تقریباً سه مایلی شهر و خیابانی بزرگ و پردرخت و فقط عابر پیاده، La Rambla، اشاره کرد. اینجا جایی است که به نظر می رسد کل شهر برای قدم زدن بیرون آمده است.
به جایی که La Rambla با آب برخورد می کند ادامه دهید و مرکز خرید Maremagnum را خواهید دید. این جزیره در جزیره دست ساز خودش است که تقریباً به طور کامل توسط آب احاطه شده است. با قدم زدن روی یک پل متحرک چوبی بسیار جالب به نام Rambla de Mar به آن می‌رسید. این پل هر ساعت برای عبور قایق‌های بادبانی و قایق‌های تفریحی باز می‌شود. به La Terraza بروید، سکوی پانورامای مرکز خرید با منظره 360 درجه از آب و خط افق شهر. آکواریوم بزرگ شهر در کنار مرکز خرید در همان شبه جزیره کوچک قرار دارد و ارزش دیدن را دارد.
حتماً با فونیکولار (راه‌آهن شیب‌دار) به سمت قله Tibidabo بروید، یک کوه محلی با کلیسای زیبا و شهربازی در بالای آن. همچنین با مناظر دیدنی شهر و حومه اطراف پاداش خواهید گرفت.

Image

 

سنت سباستین

این شهر تفریحی در ساحل شمالی اسپانیا، در منطقه باسک قرار دارد. سن سباستین درست در خلیج خوش منظره بیسکای است که به اقیانوس اطلس باز می شود. این یک شهر موج‌سواری محبوب است که در Playa de Zurriola  صحنه‌های موج‌سواری بسیار زیادی دارد. بازدید همچنین فرصتی برای تجربه فرهنگ منحصر به فرد باسک فراهم می کند.

گرانادا

گرانادا که کاخ و قلعه دیدنی بر روی تپه آلحمرا موریش را در خود جای داده است، یکی دیگر از مقصدهای پر جنب و جوش در منطقه جنوبی اندلس است. نمونه های باورنکردنی بیشتری از معماری اسلامی از جمله مجموعه قلعه الحمرا را در خود دارد. یک منطقه شهر قدیمی مور مورها به نام آلبایسین، با خیابان‌های باریک و اکثر ساختمان‌های مربوط به قرن‌های ۸، ۹ و ۱۰ وجود دارد. این یک مقصد گردشگری عالی است، زیرا می توانید اسپانیای باستانی و مدرن را در همان مکان تجربه کنید.

Image

 

والنسیا

والنسیا یک شهر بندری با ارتباط طولانی با دریا و تجارت اسپانیا با جهان، به ویژه با اروپا، خاورمیانه و آفریقا است. این در دریای مدیترانه، در سواحل جنوب شرقی کشور است. به عنوان یک شهر ساحلی، سواحل خوبی برای لذت بردن وجود دارد. یکی دیگر از مکان‌های روباز برای دیدن، پارک آلبوفرا است، یک ذخیره‌گاه تالاب‌های کنار ساحل با مسیرهای پیاده‌روی زیاد (و چند ساحل خوب).

 

مطالب مرتبط : 

پونته درا اسپانیا
ساحل های دیدنی اسپانیا
تفریحات اسپانیا
اسپانیا در کجا قرار دارد
شهرهای توریستی اسپانیا
شهرهای زیبای اسپانیا
جشن های اسپانیا
راهنمای سفر به شهر بارسلون 
راهنمای سفر به شهر مالاگا 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر