×
با خرید تور ژاپن به کشور سامورایی ها سفر کنید

با خرید تور ژاپن به کشور سامورایی ها سفر کنید


تور ژاپن یک فرصت بسیار عالی برای افراد است تا بتوانند یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های جهان را از نزدیک مشاهده کنند. با رفتن به ژاپن افراد می‌توانند مناظر طبیعی متنوعی مانند کوه‌ها و باغ‌های دیدنی و همچنین سنت‌های محلی جذاب را از نزدیک مشاهده کرده و با زیباترین مکان‌های دنیا آشنایی پیدا کنند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید این سرزمین چه ویژگی خاصی دارد که سالانه میلیون‌ها مسافر به آن سرازیر می‌شوند. می‌توان گفت یکی از بهترین مکان‌های دیدنی در آسیا کشور ژاپن است. مقصدهای بسیار متنوع و زیبا در این کشور گردشگران و توریست‌های بسیاری را به خود جذب می‌کنند.‌ حال با ما مجله گردشگری نوید گشت همراه باشید تا در رابطه با شهرهای مختلف ژاپن که بسیار پرطرفدار هستند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

توکیو شهری پر از مدرنیته و سنت

 

شما با خرید تور ژاپن و وارد شدن به شهر توکیو می‌توانید مدرنیته و سنت را در کنار یکدیگر مشاهده کنید و از این ترکیب جذاب نهایت لذت را ببرید. در بین مشهورترین مکان‌های ژاپن هیچ مکانی مانند توکیو نیست. توکیو به شهر آینده‌نگر نیز مشهور است. شما با دیدن آسمان خراش‌های بسیار بلند، قطارهای گلوله‌ای و فناوری‌های جدید در این شهر می‌توانید آینده دور را در این منطقه مشاهده کنید. شما می‌توانید بنای اسکای تری را در شهر توکیو از نزدیک ببینید و با آن عکس‌های زیبایی بگیرید. 
ارتفاع این بنا چیزی حدود ۶۳۴ متر است و جزو بلندترین برج‌های موجود در شهر توکیو محسوب می‌شود. یکی از مهمترین معابد ژاپن نیز در شهر توکیو قرار گرفته و اکثر مردم این مکان را به نام دروازه تندر می‌شناسند. در این مکان یک فانوس قرمز بزرگ آویزان است. اولین دروازه در سال ۹۴۱ در این شهر ساخته شد. کشور ژاپن مملو از آبشارهای دیدنی و هیجان‌انگیز است. شما می‌توانید آبشار ناچیک یکی از برجسته‌ترین آبشارهای دنیا را در شهر توکیو مشاهده کنید و از عظمت آن شگفت‌زده شوید.

 

تور ژاپن

 

با خرید تور ژاپن از کیوتو شهری پر از شگفتی نیز دیدن گنید. 

 

بسیاری از افراد به دنبال خرید تور ژاپن هستند تا وارد شهر کیوتو شوند. شما می‌توانید با ورود به شهر کیوتو حال و هوای نوستالژی و قدیمی را احساس کنید. کیوتو به عنوان پایتخت فرهنگی ژاپن نیز شناخته می‌شود. اگر شما به تاریخ و دیدن معابد بودایی علاقه‌مند هستید می‌توانید به شهر کیوتو رفته و آنها را از نزدیک مشاهده کنید.
Kiyomizu-dera یکی از معروف‌ترین مکان‌های ژاپن است. همچنین جزو میراث جهانی یونسکو نیز به حساب می‌آید. معبد فوشیمی ایناری نیز در این شهر قرار دارد که شما می‌توانید ۱۰۰۰ دروازه قرمز را در این معبد مشاهده کنید و از آن عکس‌های جذابی بگیرید‌. همچنین این شهر دارای مکان‌های زیبایی است که افراد می‌توانند در این مکان‌ها عکس‌های هنری بسیار بی‌نظیری بگیرند. شهر کیوتو مملو از روباه است. مردم این شهر اعتقاد دارند که روباه‌ها پیام‌آور خدایی هستند و در آنجا روباه پرستش می‌شود.

 

شهر اوزاکا ژاپن

 

افراد در صورت تمایل می‌توانند علاوه بر خرید تور ژاپن، تور ترکیبی ژاپن را خریداری کرده و از تمام شهرهای آن دیدن کنند. یکی از مشهورترین نقاط دیدنی در ژاپن قلعه اوزاکا می‌باشد. بدون شک ایده‌آل‌ترین مکان برای سفر به ژاپن در فصل پاییز این منطقه است. شما در ماه اکتبر می‌توانید برگ‌های رنگین پاییزی را در این شهر مشاهده کنید. همچنین در ماه دسامبر نیز می‌توانید برگ‌های قرمز درختان را مشاهده کرده و از زیبایی آنها لذت ببرید. اواخر مارس تا اوایل آوریل همزمان با فصل شکوفه‌های گیلاس بهترین زمان برای سفر به اوزاکاست و افراد زیادی این زمان را برای سفر و خرید تور خود انتخاب می‌کنند.
مهمترین نقطه توریستی شهر اوزاکا قلعه اوزاکا است. قدمت این برج تاریخی به ۴۵۰ سال قبل باز می‌گردد و جزو سازه‌های برجسته این شهر محسوب می‌شود. گردشگران بسیار زیادی برای دیدن قلعه اوزاکا به کشور ژاپن و شهر اوزاکا سفر می‌کنند. شما می‌توانید در این شهر کلوب‌ها، بارها و رستوران‌های شبانه زیادی را مشاهده کرده و از آنها استفاده کنید.

 

شهر هیروشیما ژاپن

 

شهر هیروشیما ژاپن به گذشته غم‌انگیز حمله اتمی خود شناخته می‌شود. اما اکنون به عنوان یکی از جاذبه‌های برتر کشور ژاپن، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر زمان را کمی بیشتر به عقب برگردانیم متوجه خواهید شد که این مکان قبلاً به عنوان یک دژ و قلعه محکم در برابر جنگ‌های متعدد مورد استفاده بوده است. شما در مرکز شهر هیروشیما می‌توانید مکان‌های بسیار زیادی را مشاهده کنید. به عنوان مثال موزه یادبود صلح، پارک یادبود صلح و گنبد بمب اتمی جزو جاذبه‌های پربازدید این منطقه محسوب می‌شوند. تمام این مناطق یادآور خاطرات قربانیان بمب اتمی هستند. 
دروازه توری شناور نیز جزو یکی از شگفت‌انگیزترین مناظر ژاپن در این شهر است. این دروازه محل ورود به معبد ایتسوکوشیما است. این دروازه عظیم همراه با زیارتگاه‌های اصلی که روی آب قرار گرفته‌اند جزو یکی از جاذبه‌های دیدنی و بسیار جذاب محسوب می‌شوند. در نزدیکی هیروشیما جزیره‌ای به نام میاجیما قرار دارد. این جزیره کوچک و عجیب دارای گذشته تاریخی و مذهبی بسیار قوی است و جزیره خدایان نام دارد.

 

 

خرید تور ژاپن

 

جمع‌بندی در مورد تور ژاپن

 

خرید تور ژاپن یک امکان بی‌نظیر برای افراد است. آنها می‌توانند از شهرهای معروف ژاپن مانند اوزاکا، هیروشیما، توکیو، کیوتو و … دیدن کنند. شما می‌توانید با تاریخ بسیار کهن و قدیمی ژاپن از نزدیک روبه‌رو شده و اطلاعات بسیار عالی در این زمینه به دست بیاورید. ژاپن به دلیل پاسپورت بسیار قوی که دارد جزو کشورهای مهم در زمینه دریافت ویزا است. شما با استفاده از خدمات ویزا می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای کشور ژاپن را دریافت کرده و قدم به سرزمین شکوفه‌های گیلاس بگذارید. تفاوتی نمی‌کند که شما به کدام شهر ژاپن سفر کنید. شما در تمام شهرهای ژاپن می‌توانید تاریخ کهن و قدیمی این کشور را از نزدیک مشاهده کنید. امکان ندارد که شما وارد یکی از این شهرهای ژاپن شوید و درون آن یک آثار تاریخی و جاذبه بی‌نظیر را نبینید. پس از این فرصت تکرار نشدنی استفاده کرده و وارد این کشور اسطوره‌ای شوید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر