×
تور فرانسه یک فرصت عالی برای دیدن جاذبه‌های تاریخی

تور فرانسه یک فرصت عالی برای دیدن جاذبه‌های تاریخی

خرید تور فرانسه و سفر به این کشور زیبا رویای بسیاری از افراد دنیا است. فرانسه  کلان‌شهرهایی بزرگ و پرقدرتی دارد. افراد در بدو ورود به این کشور می‌توانند از مکان‌های شگفت‌انگیزی دیدن کنند. نقاشی‌های غار دوردون مربوط به ماقبل تاریخ، بناهای رومی جنوب تا کلیساهای گوتیک در شمال، قلعه‌های لوار و معماری پیشرفته جزو آثار دیدنی این کشور محسوب می‌شوند. این میراث و تاریخ به قدری در سراسر سرزمین فرانسه پراکنده شده‌اند که شما با یک اقامت کوتاه نیز می‌توانید این تاریخ قدمت‌دار را از نزدیک مشاهده کنید.

مکان‌های دیدنی فرانسه که با خرید تور فرانسه می توانید از آن ها بازدید کنید

 

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که در تور فرانسه به کدام نقاط دیدنی بروید. در نظر داشته باشید که سفر به فرانسه کار راحتی است. در این کشور هتل‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارند که افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته اروپای غربی این رستوران‌ها و هتل‌ها دارای قیمت‌های نسبتاً ارزان هستند. شما می‌توانید از قطار شهری استفاده کرده و به نقاط مختلف بروید. در دفاتر گردشگری اطلاعات بسیار مفیدی وجود دارند که گردشگران می‌توانند از این اطلاعات استفاده کرده و سفر خود را جذاب‌تر کنند. بسیاری از افراد زمانی که نام کشور فرانسه را می‌شنوند یاد برج ایفل و خیابان شانزلیزه می‌افتند. این دو مکان جزو جاذبه‌های بسیار معروف کشور فرانسه هستند. اما می‌توان گفت مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی زیادی در کشور فرانسه وجود دارند که بسیاری از افراد با آنها آشنایی نداشته و ممکن است در هنگام سفر خود از آنها دیدن نکنند.
طاق پیروزی یکی از مکان‌های دیدنی کشور فرانسه محسوب می‌شود که جزو محبوب‌ترین بناهای تاریخی این کشور نیز است. این بنا قبل از برج ایفل در سال ۱۸۰۶ بنا شد و جزو یکی از بناهای تاریخی است که به افتخار تمام سربازان فرانسوی که جانشان را در جنگ ناپلئون و انقلاب بزرگ فرانسه از دست دادند احداث شد. این طاق به طاق پیروزی ستارگان نیز معروف است. شما درون این بنا می‌توانید نام تمام ژنرال‌های بزرگ و همچنین سربازان جنگ جهانی اول را مشاهده کنید. طراحی این طاق از بناهای روم باستان الهام گرفته شده و ارتفاع آن حدود ۵۰ متر، عمق آن حدود ۲۲ متر است. همچنین عرض این بنا ۴۵ متر بوده و جزو یکی از برجسته‌ترین بناهای تاریخی کشور فرانسه محسوب می‌شود. یکی از بناهای دیدنی دیگر در کشور فرانسه مون مارتر است. 
معمولاً این مکان را افراد به کلیساهای زیبا و خیابان‌های سنگ‌فرش‌ شده‌اش می‌شناسند. این مکان در بالای یک تپه قرار گرفته است و حال و هوای سنتی قرن ۱۹ و ۲۰ را دارد. به دلیل زیبایی بی‌اندازه‌اش هنرمندان زیادی به آن جذب می‌شوند تا بتوانند تصاویر بی‌نظیری را ثبت کنند. شما می‌توانید ترکیب هنر، موسیقی و فرهنگ را در این مکان مشاهده کنید. همچنین وجود باغ‌های انگور سرسبز یکی از جاذبه‌های این مکان است. شما می‌توانید ساعت‌های طولانی در این مکان پیاده‌روی کرده و عکس‌های بی‌نظیری را ثبت کنید.

 

 

Image

 

معرفی مکان‌های دیگر فرانسه

 

با خرید تور فرانسه این شانس را دارید که وارد این کشور تاریخی و زیبا شده و از جاذبه‌هایی دیدن کنید که در هیچ کجای دنیا مانند آنها وجود ندارد. یکی از جذاب‌ترین مناطق دیدنی اروپا، کوه‌های آلپ فرانسه است. شما می‌توانید کوه مون بلان که بزرگترین کوه اروپا است را در این منطقه مشاهده کنید. آب و هوای بی‌نظیر، جنگل‌های کاج، آبشارهای شگفت‌انگیز و چشم‌اندازهای دیدنی نیز جزو جاذبه‌های این منطقه محسوب می‌شوند. کوهنوردان و دوچرخه‌سواران بسیار زیادی از سراسر دنیا در فصل تابستان این منطقه را برای سفر و دوچرخه‌سواری انتخاب می‌کنند. همچنین در فصل زمستان افرادی که به اسکی علاقه دارند این منطقه را انتخاب کرده و احساسی شگفت‌انگیز را تجربه می‌کنند. همچنین غیر از این منطقه کوهستانی مناطق تاریخی بی‌نظیری مانند قلمرو اجدادی خانه سلطنتی ایتالیایی ساوی وجود دارد. شما می‌توانید منطقه تاریخی دوفین را نیز در این قسمت ببینید.
منطقه بوردو یک منطقه شگفت‌انگیز در خارج شهر فرانسه است. در این منطقه درختان زیادی وجود دارند و رودخانه گرون نیز درون آن قرار گرفته است. خود شهر بوردو جزو میراث جهانی یونسکو به حساب می‌آید و دارای ۳۵۰ بنای تاریخی و ساختمان‌های قدیمی است. یکی از بناهای دیگر روستای کوچک و قدیمی سن‌امیلیون است که ۵۱ کیلومتر با شهر بوردو فاصله دارد. درون این شهر کلیساهای تاریخی و برجسته‌ای را می‌توانید از نزدیک مشاهده کنید.
استان پروانس
یک منطقه بسیار زیبا جدا از منطقه شهری در فرانسه وجود دارد. نام این منطقه زیبا استان پروانس است. شما در این منطقه می‌توانید تابش آفتاب مدیترانه‌ای را بر فراز آسمان احساس کنید. همچنین تپه‌هایی مملو از باغ‌های زیتون، گل‌های مختلف مانند گل آفتابگردان نیز در این شهر وجود دارند. در این منطقه گیاهان وحشی زیادی رشد می‌کنند. این گیاهان شامل رزماری، آویشن، مریم گلی و ... هستند. افراد می‌توانند از آنها بهترین چاشنی غذاها را استخراج کنند. چشم‌انداز این منطقه به قدری زیبا و رویایی است که الهام‌بخش نقاشان امپرسیونیست محسوب می‌شود. 

 

Image

 

جمع‌بندی در رابطه با تور فرانسه

 

با خرید تور فرانسه این امکان را دارید تا بتوانید از تمام این آثار تاریخی دیدن کنید. در نظر داشته باشید که آژانس هواپیمایی نوید گشت می‌تواند اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار داده و شما را در رابطه با دیدنی‌های کشور فرانسه راهنمایی کرده و شما از خدمات ویزا آن به راحتی استفاده کنید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که کشور فرانسه دارای دیدنی‌ها و جاذبه‌های محدودی مانند برج ایفل، موزه لوور و خیابان شانزلیزه بوده که این تصور اشتباه است؛ چراکه که فرانسه کشور شگفتی‌ها بوده و دارای دیدنی‌های بی‌نظیر است. شما می‌توانید طبیعت بکر را در این منطقه مشاهده کرده و آثاری را از نزدیک ببینید که مانند آنها در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. مطمئناً با یک بار سفر به فرانسه می‌توانید بهترین لحظات را تجربه کرده و در کنار عزیزانتان از شگفتی‌های بسیار زیادی دیدن کنید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر