×
خرید تور مالدیو و سفر به بهشت

خرید تور مالدیو و سفر به بهشت

به جرات می‌توان کشور مالدیو را با نام کشور جزایر متعدد با آب‌های نیلگون به خاطر آورد. اغلب افرادی که در تهران زندگی می‌کنند همواره از آب و هوای آلوده گلایه‌مند هستند. اگر به فکر دور شدن از دغدغه‌های اقتصادی، اجتماعی و ... هستید؛ بد نیست به کشور مالدیو جهت سفر کردن یک دیدی جدی داشته باشید. شاید افرادی که تمکن مالی قابل‌قبولی دارند؛ اصلا به فکر سفر به کشورهایی که واقع در قاره آسیا هستند، نباشند. این اطمینان را به شما می‌دهیم که مالدیو از لحاظ جاذبه‌های گردشگری دست کمی از کشورهای قاره سبز ندارد. گواه این ادعای ما نظرسنجی‌های صورت گرفته از افرادی است که به این کشور زیبا سفر کرده‌اند.
اگر به دنبال پیدا کردن یک مقصد گردشگری دنج و آرام هستید تا بتوانید در آن جا روح خود را به پرواز درآورید و لحظاتی خوش و فراموش‌نشدنی را رقم بزنید؛ همین حالا دست به کار شده و برای خرید تور مالدیو با مجری‌های برگزار کننده این تور در کشور ارتباط بگیرید. 

طبیعی دست‌نخوره و پنهان مانده از دید بشریت

کشور مالدیو را نه تنها در قاره کهن بلکه در کل دنیا به کشوری با طبیعت بکر و دست‌نخورده به خاطر می‌آوردند. دولت این کشور در دهه اخیر در جذب گردشگر بسیار موفق عمل کرده و توانسته برخلاف سایر کشورهای آسیایی برنامه‌ریزی بلند مدت و البته جامعی را داشته باشد. 
اولین برنامه کشور مالدیو برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفتن شرایط راحت برای صدور روادید است. مردمی که در ایران زندگی می‌کنند به خوبی با این قضیه آشنایی دارند که دریافت ویزا برای سفر چه مقوله سخت و پیچیده‌ای دارد. خبر خوش برای شما این است که برای سفر به مالدیو نیاز به دریافت ویزا ندارید. زمانی که پای شما به خاک کشور مالدیو برسد؛ در فرودگاه باید کمی معطل بمانید تا ویزایتان صادر شود؛ به همین راحتی.
مدارک لازم برای دریافت ویزا در کشور مالدیو
طبیعتا باتوجه به این موضوع که نیاز به دریافت ویزا قبل از خرید تور مالدیو وجود ندارد؛ این سوال برای بسیاری از افراد به وجود می‌آید که برای دریافت ویزا چه مدارکی باید همراهشان باشد. تمام مدارک و مستنداتی که شما برای دریافت ویزای خود به آن احتیاج دارید؛ به چهار مورد خلاصه می‌شود.

  •  داشتن گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار و خالی بودن حداقل دو صفحه از گذرنامه
  •  رزرو هتل. البته در صورتی که دست به خرید تور مالدیو بزنید؛ هیچ نیازی به رزرو هتل نخواهید داشت و تمامی کارهای اقامتی شما از صفر تا صد توسط آژانس‌های هواپیمایی برای شما انجام می‌شود.
  • یک قطعه عکس تمام رخ
  •  پرداخت 50 دلار به ازای هر روز اقامت در مالدیو

 

خرید تور مالدیو

 

با خرید تور مالدیو خیال خود را از هر جهت راحت کنید

طبیعتا افرادی که تاکنون به این کشور جزیره‌ای سفر نکرده‌اند؛ نمی‌توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند؛ چراکه با تمام جاذبه‌های توریستی این کشور آشنا نیستند. قضیه زمانی که دست به خرید تور بزنید متفاوت‌تر از هر زمانی می‌شود. زمانی که برنامه خرید تور مالدیو را داشته باشید، تمامی برنامه‌ریزی سفر از قبل صورت گرفته است و شما می‌دانید که دقیقا در حین سفر چه اتفاقاتی انتظار شما را می‌کشد.
شاید برایتان دانستن این قضیه تعجب‌برانگیز باشد که نیمی از تصاویری که به عنوان بک‌گراند گوشی و کامپیوتر از آن استفاده می‌کنید متعلق به کشور مالدیو هستند. همین موضوع به خوبی می‌تواند بیانگر این موضوع باشد که این کشور تا چه اندازه‌ای زیباست. با این توضیحات به استقبال جاذبه‌های گردشگری کشور مالدیو می‌رویم.

مناطقی که تنها با خرید تور مالدیو قادر به دیدن آنها هستید

اگر دوست دارید تا خود را میان آب‌های نیلگون ببینید، همین ابتدا به شما اعلام می‌کنیم که تقریبا 90 درصد جزایر مالدیو از راه خشکی با یکدیگر ارتباطی ندارند و برای بازدید از آن‌ها باید سوار بر قایق شوید. 
شاید نام جزایر مرجانی را تنها در کتاب‌ها خوانده باشید. جزیره باتالا یکی از معدود جزایر مرجانی در کشور مالدیو است که قطعا با دیدن آن کیش و مات خواهید شد. این جزیره در شمال کشور مالدیو واقع شده و ساحل‌های آن مملو از شن‌های نرم و البته سفید است. قطعا زمانی که برای اولین بار پاهای شما این شن‌ها را لمس کنند، درون شما را حس وصف‌نشدنی فرا می‌گیرد. برای دیدن این جزیره زیبا دو راه پیش‌روی شما وجود دارد. راه اول سوار شدن بر قایق‌های سریع است که شما را در عرض 90 دقیقه از فرودگاه ماله به این جزیره می‌رسانند. اگر در زمره افراد عجول جای می گیرید، بهتر است به سراغ راه حل دوم که انتخاب هواپیما است، بروید. 
از همین حالا به شما اعلام می‌کنیم که به هیچ عنوان لذت غواصی را در این کشور از دست ندهید، چراکه حسابی پشیمان خواهید شد. به دلیل ماهیت این کشور، غواصی یکی از تفریحات رایج و البته مفرح به خصوص برای  گردشگران است. می‌توانید در جزایر متعدد این کشور باگونه‌های مختلف حیوانات آبزی دیداری نزدیک و البته صمیمانه داشته باشید. شاید با خواندن این جمله کمی ترس وجود شما را فرا گرفته باشد؛ اما جای هیچ گونه نگرانی نیست، چراکه جزایر این کشور از جزایر امن دنیا هستند، پس هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند.

چه زمانی به این کشور جزیره‌ای سفر کنیم؟

همین حالا هم برای سفر به این کشور دیر شده است. خوشبختانه کشور مالدیو یکی از معدود کشورهای دنیاست که در هر چهار فصل سال، آب و هوایی گرم و البته دلنشین دارد. حتی اگر در وسط فصل زمستان به این کشور سفر کنید، خبری از سرما و بارش برف و باران نیست. 

 

قیمت تور مالدیو

 

سخن پایانی

در این مطلب، آژانس هواپیمایی نوید گشت که یکی از مجری‌های برگزار کننده تور مالدیو در کشور است؛ نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند توضیحی کلی و به دور از حاشیه اما در عین حال جامع در مورد کشور مالدیو داشته باشد. امیدواریم از خواندن این مطلب نهایت لذت و بهره را برده باشید. 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر