×
دانستنی‌هایی در مورد تور مالدیو + معرفی 3 هتل لوکس این جزیره

دانستنی‌هایی در مورد تور مالدیو + معرفی 3 هتل لوکس این جزیره

مالدیو کیلومترها آن طرف‌تر از کشور ایران واقع شده است. همین موضوع دور بودن مسافت موجب شده تا شرایط سفر به این کشور خاص و تابع قوانین خاصی باشد. شاید باور این قضیه برایتان کمی سخت باشد که به محض ورود به کشور مالدیو برایتان ویزا صادر می‌شود و نیازی نیست تا از قبل برای اخذ روادید خود اقدام نمایید. در صورتی که تور مالدیو مورد نظر خود را از آژانس‌ هواپیمایی خریداری کنید صفر تا صد کار توسط این مجموعه‌ها صورت می‌گیرد.

آیا با هتل‌های لوکس مالدیو آشنایی دارید؟

در جزیره مالدیو هتل‌ها و ریزورت‌های لوکس و مدرن بسیاری زیادی قرار دارد که می‌توانید در آن‌ها اقامتی رویایی را برای خود رقم بزنید. باتوجه به تعداد هتل‌های مالدیو تقریبا 99 درصد گردشگران به هنگام خرید تور مالدیو نسبت به امکانات این هتل‌ها آگاهی ندارند و ممکن است نتوانند هتل متناسبی با سلیقه خود را انتخاب کنند.

 

تور مالدیو

 

هتل کوکو پالم دهونی کولهو (Coco Palm Dhuni Kolhu)

بدون شک باید صدر لیست لاکچری‌ترین هتل‌های مالدیو را به هتل کوکو پالم دهونی کولهو اختصاص دهیم. این هتل که به سبک ویلاهای استوایی ساخته شده است، می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. هر چقدر از امکانات این هتل بگوییم باز هم نتوانسته‌ایم حق مطلب را آن‌طور که باید و شاید ادا کنیم. زمانی که برای بار اول چشمتان به این هتل بخورد، از زیبایی آن متعجب خواهید شد. هتل کوکو پالم جزئی از هتل‌های 5 ستاره مالدیو به حساب می‌آید که دارای امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، چندین رستوران لوکس و ... است. نقطه عطف این هتل را می‌توان چشم‌انداز بی‌نظیر و غیر‌قابل توصیف آن دانست. زمانی که در هتل کوکو پالم حضور داشته باشید، منظره پیش روی شما یک اقیانوس آبی و نیلگون است که با دیدن آن قطعا انرژی خواهید گرفت. صادقانه این موضوع را بیان می‌کنیم که با اقامت در این هتل چند روزی از دغدغه‌های زندگی روزمره خود به طور کامل جدا خواهید شد.

هتل سیکس سنسز لامو (Six Senses Laamu)

آیا به دنبال اقامت داشتن در یک هتل دنج و به دور از هیاهوی زندگی شهری هستید؟ اگر آلودگی هوا، سر و صدا و... شما را خسته کرده و می‌خواهید چند روزی در یک هتل دنج و ساکت اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما سیکس سنسز لامو است. این هتل در یک منطقه بکر و سرسبز در مالدیو واقع شده که با دیدن آن قطعا کیش و مات خواهید شد. از امکانات هتل سیکس سنسز لامو هم صحبت نکنیم بهتر است چراکه صحبت کردن در مورد امکانات این هتل زیبا نیاز به نگارش چندین صفحه مقاله دارد. با این وجود اما از مهم‌ترین شاخصه‌های هتل سیکس می‌توان به داشتن چندین رستوران محلی و مدرن که دائما در حال سرو انواع غذاهای شرقی و غربی هستند، مینی بار، اینترنت 24 ساعته و رایگان، اختصاص دادن یک بخش برای گرفتن آفتاب و ... اشاره کرد. هتل سیکس سنسز را می‌توان از آن دسته هتل‌هایی دانست که همه چیز را با هم و به صورت یکجا دارد. به هنگام غروب و طلوع آفتاب می‌توانید در تراس اتاق خود به تماشای امواج دریا که گاهی طوفانی و البته گاهی آرام هستند، بنشینید. 

نیکا آیلند ریزورت (Nika Island Resort & Spa)

سومین اقامتگاه برتر و لاکچری مالدیو را می‌توان ریزورت 5 ستاره نیکا آیلند دانست. این ریزورت دارای ویلاهای ساحلی مجزا است که در محاصره صخره‌های مرجانی قرار گرفته‌اند. اگر دوست دارید تا در کنار دریا به ورزش کردن بپردازید، این ریزورت باید انتخاب شما باشد. از امکانات نیکا آیلند ریزورت نیز می‌توان به داشتن رستوران‌های محلی و مدرن مختلف که در آن‌ها انواع غذاهای محلی مالدیو سرو می‌شوند، حمام‌های مدرن، باشگاه بدنسازی و ... اشاره کرد. یکی از امکانات بی‌نظیر و زبان‌زد این ریزورت را می‌‌توان داشتن یک فضای باز در دل دریا برای میل کردن انواع غذا و نوشیدنی دانست.

 

تور مالدیو ارزان قیمت

 

 

به هنگام خرید تور مالدیو کدام هتل را انتخاب کنم؟

تعدد در انتخاب همیشه خوب نیست و گاهی باعث سردرگمی نیز می‌شود. هتل‌های مالدیو نیز مشمول این قاعده می‌شوند و به اندازه‌ای زیاد هستند که کار را برای انتخاب سخت می‌کنند. در این محتوا ما تنها به معرفی 3 هتل از هتل‌های بیشمار مالدیو پرداخته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم اگر برای بار اول است که قصد سفر به مالدیو را دارید، حتما با کارشناسان فروش تور مالدیو صحبت داشته باشید تا متناسب با بودجه شما بتوانند بهترین پیشنهادها را برایتان داشته باشند. در این صورت گزینه‌های پیش‌روی شما برای انتخاب کم شده و می‌توانید از میان آن‌ها تصمیم‌گیری درستی داشته باشید. 
آژانس هواپیمایی نوید گشت یکی از مجری‌های برگزاری تور مالدیو در کشور است که شما می‌توانید خرید تور خود را از آن‌ها انجام دهید. این مجموعه به سبب داشتن تجربه و تخصص با نیازهای مشتریان خود آشناست و می‌داند که به چه صورتی باید انتظارات آن‌ها را برآورده سازد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر با ما در ارتباط باشید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر