×

دریاچه زمرد

راهنمای سفر به آسیا /  راهنمای سفر به تایلند /  دریاچه زمرد سبز

از دریاچه زمرد  به عنوان یکی از بزرگ ‌ترین و مرتفع ‌ترین آبشار در تایلند می توان یاد کرد.  این آبشار دارای ۳۰۰ متر ارتفاع می باشد که  در مسیر ۵۰۰ متری رودخانه Mae Klong مسیر آن ادامه خواهد داشت. این آبشار در پناهگاه حیات وحش Um Phang در استان Tak که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است، قرار دارد. آبشار Thi Lo Su بزرگ‌ ترین آبشار در منطقه می باشد که هم می ‌توانید پیاده و هم با قایق به آن دسترسی داشته باشید البته وضعیت آب و هوا نیز در دسترسی آن موثر خواهد بود.  این دریاچه در پارکی به اسم یوهو بوده که دارای  61 دریاچه می باشد و از بین تمامی این دریاچه ها دریاچه ی زمرد به عنوان بزرگترین دریاچه ی پارک یوهو معرفی می گردد.دلیل این نامگذاری رنگ سبزی که این دریاچه دارد به دریاچه ی زمرد معروف شده است.

Image

علت سبز بودن آب این دریاچه آرد سنگی می باشد که داخل این دریاچه قرار دارد و همگان را مبهوت زیبایی خود می نماید. مردم زیادی در کنار توریست ها جهت گذراندن وقت خود و خوش گذرانی به این دریاچه سفر می نمایند .در فصل تابستان شما می توانید با کرایه کردن قایق به قایقرانی با دوستان و خانواده خود بپردازید و تجربه ی جدیدی را بگذرانید.این دریاچه تنها مربوط به فصل های تابستان نخواهد بود ، در واقع در زمستان به دلیل سرمای شدید کانادا آب این دریاچه یخ خواهد زد و مکان بسیار مناسبی برای اسکی روی یخ می باشد.برای اینکه در آرامش کامل از فضای زیبای این دریاچه استفاده کنید به شما پیشنهاد می شود در فصل پاییز به این مکان رفته تا از این همه زیبایی شگفت زده شوید.همچنین در کنار دریاچه یک مسیر 5 کیلومتری وجود دارد که تقریبا نیمی از این مسیر را می توان با کالسکه و دوچرخه رفت و برای پیاده روی هم بسیار مناسب خواهد بود.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

بازدید از دریاچه زمرد

دریاچه زمرد سبز به دریاچه طلایی معروف می باشد  و در خلیج مایا واقع شده است. این دریاچه به دلیل برخورداری از  صخره‌های سنگی رنگی و آبی زلال به رنگ زمرد، بسیار شهرت یافته است. آب این دریاچه از طریق کانال‌های زیرزمینی به دریا متصل می باشد و همین موضوع منجر به آن شده تا آب این دریاچه همیشه صاف و زلال بماند. در کنار این دریاچه، غارهای سنگی زیبایی در دل جنگل وجود دارد که جهت بسیاری از توریست ‌ها از جذابیت برخوردار می باشد. همچنین افراد محلی در این ناحیه با فروش صنایع دستی و درست کردن غذاهای پرطرفداری همچون ماهی تند، کسب درآمد می نمایند. دریای زمرد سبز توسط حراست محیط زیست تایلند به دلیل وجود گونه‌ های گیاهی کمیاب، به طور ویژه محافظت خواهد شد.

شهر زیبای بانکوک

پرجمعیت ترین شهر تایلند و همچنین پایتخت این کشور بانکوک خواهد بود. گردشگران  زیادی  وارد این کشور می گردند،شهر بانکوک را جهت مقصد تفریحی خود انتخاب می نمایند. از آسمان خراش های حاکم بر افق آسمان گرفته تا بازار ها و رستوران های خیابانی همگی در این شهر قرار دارد. معبد هایی در هر یک از  خیابان های این شهر مشاهده می شود که بسیاری از آن ها قدمت چندین ساله دارد و تعدادی از آن ها امروزه ساخته شده است .وجود این بناها و معابد،زیبایی این شهر را خیلی افزایش داده است. این معابد باعث شده تا گردشگران برای اینکه بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم این ملل آشنا شوند ، به شهر زیبای بانکوک سفر داشته باشند.

Image

پل Su Tong Pae تایلند

این پل زیبا در استان ما هونگ سون تایلند قرار دارد که یکی از جاذبه‌ های این استان محسوب می شود، مسیر کوهستانی که این پل در آن قرار دارد راه ‌های پر پیچ و خمی را ایجاد کرده است. این مسیر توسط روستاییان قدیم ایجاد گردیده  جایی که به این پل اختصاص داده شده از طرف صاحبان مزارع برنج بوده است. این پل زیبا برای مردم محلی تایلند از اهمیت خیلی زیادی برخوردار می باشد.

مطالب مرتبط : 

راهنمای سفر به سامویی
راهنمای سفر به پاتایا
راهنمای سفر به بانکوک
راهنمای سفر به پوکت
تفریحات تایلند
جاهای دیدنی تایلند
جزیره بون
کوه فو چی فا

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر