×
سفری رویایی با تور مالدیو

سفری رویایی با تور مالدیو

تور مالدیو این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از مکان‌های توریستی و سواحل جذاب این منطقه دیدن کنید. همچنین از آب‌های نیلگون و تفریحات آبی جزیره مالدیو لذت فراوانی ببرید. چندین دهه است که جزیره زیبای مالدیو مقصد اصلی گردشگران و توریست‌ها است. هر سال افراد زیادی از نقاط مختلف دنیا مالدیو را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز این منطقه وجود جزایر متنوع در آن است. شما می‌توانید جزایر باشکوه و زیبایی را در این منطقه مشاهده کنید. حال با ما مجله گردشگری نوید گشت تا اطلاعات بیشتری در رابطه با جزایر مختلف این منطقه به شما ارائه دهیم.

 

معرفی جزیره‌های مختلف مالدیو

 

جزیره سان مالدیو: این جزیره یک استراحتگاه بی‌نظیر است که هم آرامش و هم ماجراجویی را برای بازدید‌کنندگان به ارمغان می‌آورد. این جزیره مجلل دارای امکانات مدرن زیادی است. همچنین می‌تواند تجربیات متنوعی مانند ورزش‌های آبی و جلسات ماساژ را در اختیار افراد قرار دهد. معمولاً زوج‌ها این جزیره را برای سپری کردن ماه عسل خود انتخاب کرده و لحظات بسیار ناب و رمانتیکی را در آن سپری می‌کنند. یکی دیگر از جزیره‌های مالدیو، جزیره بهشت است که یک اقامتگاه بسیار مجلل برای افراد محسوب می‌شود. شما می‌توانید طیف وسیع سرگرمی‌ها مانند ورزش‌های آبی، پیاده‌روی در ساحل، جلسات اسپا و تورهای گشت‌وگذار را در این جزیره تجربه کنید.
جزیره Meeru نیز انتخاب گردشگران بسیار زیادی است. این جزیره در بین یک تالاب قرار گرفته و حدود ۱۲۰۰ متر طول و ۳۵۰ متر عرض دارد. شما می‌توانید سواحلی با ماسه‌های سفید را در این جزیره مشاهده کنید. این جزیره دارای چند رستوران سنتی در فضای باز و رو به دریا است. همچنین مرکز اصلی غواصی محسوب می‌شود. افراد زیادی قایق‌های تندرو را در این جزیره اجاره کرده و قایق‌سواری را تجربه می‌کنند.

 

 

Image

 

 

بررسی جاذبه‌های دیگر جزیره مالدیو

 

بسیاری از افراد تصور می‌کنند با خرید تور مالدیو می‌توانند تنها از تفریحات آبی و سواحل بکر و بی‌نظیر این جزیره استفاده کنند. اما جزیره مالدیو دارای آثار تاریخی زیبایی نیز است. موزه ملی مالدیو یک مکان بسیار عالی برای تماشای آثار باستانی این جزیره محسوب می‌شود. شما می‌توانید مستقیماً به سمت سلطان پارک بروید و از هزاران آثار برگزیده در دوران پیش از اسلام دیدن نمایید. 
همچنین در این موزه تعداد انگشت‌شماری از مجسمه‌های پادشاهان بودایی وجود دارد. پس از گشت‌وگذار در موزه، مسافران می‌توانند برای خرید سوغاتی به بازار محلی ماله بروند. سوغاتی‌هایی که در این بازار وجود دارند شامل قایق‌های مینیاتور، خانه‌های دکوری زیبا و ساخته‌شده از صدف، صنایع‌دستی محلی و یادگاری‌هایی از این دست هستند. مسجد جمعه قدیم در ماله نیز جزو یکی از آثار بسیار عالی و جذاب است. شما در این مسجد می‌توانید طرح‌های بسیار زیبا با خط‌های عربی دقیق را دیده و مجذوب آنها شوید. هنرهای سنتی، هنرهای بومی و بین‌المللی نیز جزو جاذبه‌های این جزیره زیبا محسوب می‌شوند و می‌توانند گردشگران را از کشورهای مختلف مجذوب خود کنند.

 

غواصی در مالدیو؛ تجربه‌ای بی‌نظیر با خرید تور مالدیو

 

هدف بسیاری از گردشگران از خرید تور مالدیو، انجام غواصی در این جزیره زیبا و بی‌نظیر است. اگر شما قصد غواصی در آب‌های نیلگون جزیره مالدیو را دارید باید برای آن هزینه‌ای جدا بپردازید. این هزینه بنا به فصل مورد‌نظر شما متفاوت است. ماله شمالی و جنوبی جزو بهترین نقاط برای غواصی محسوب می‌شوند. همچنین تورلیدر شما می‌تواند توضیحاتی در این زمینه ارائه داده و نقاط بسیار مناسب برای غواصی را به شما معرفی کند. شما می‌توانید با غواصی کردن زندگی موجودات زیر آب را از نزدیک مشاهده کرده و مجذوب این خلقت بی‌نظیر شوید. 
در سفر دریایی مالدیو برای کسب تجربه باید به صخره‌های رنگین‌کمان (Rainbow) یا صخره‌های اچ‌پی (HP) بروید. پس زمانی که به مالدیو سفر کردید غواصی را به هیچ عنوان فراموش نکنید. انجام این کار می‌تواند یک تجربه فراموش نشدنی برای شما باشد. در کنار غواصی، با کرایه قایق‌های تندرو نیز می‌توانید یک قایق‌سواری بی‌نظیر را تجربه کرده و روی آب‌های نیلگون دریا حرکت کنید. مالدیو برای دوستداران  تفریحات آبی یک جزیره رویایی محسوب می‌شود. بسیاری از افراد که به دنبال انجام غواصی و ورزش‌های آبی هستند مالدیو را برای این کار انتخاب می‌کنند، چراکه در کنار آرامش بی‌نظیر این جزیره می‌توانند از آبی نیلگون دریا بهره برده و آرامشی تکرارنشدنی را تجربه کنند.

 

 

Image

 

جمع‌بندی در رابطه تور مالدیو

 

یکی از علت‌های پرطرفدار بودن تور مالدیو همچون تور تایلند، این است که بسیاری از افراد این مکان را جزو مکان‌های بسیار رویایی در کل دنیا می‌دانند. بسیاری از مردم مالدیو را رمانتیک‌ترین مکان روی زمین نامیده‌اند. برخی از مردم می‌گویند که اقیانوس اطراف این جزیره جزو یکی از زیباترین اقیانوس‌های جهان است. در نظر داشته باشید شما با هر سلیقه‌ای که وارد این جزیره زیبا شوید، مطمئناً شگفت‌زده شده و لحظات بسیار خاصی را تجربه می‌کنید. مالدیو یک مقصد گرمسیری در اقیانوس هند محسوب می‌شود که دارای جزایر خیره‌کننده و بسیار زیبا است و تجربه‌ای به افراد می‌دهد که می‌توانند آن را سالیان سال در ذهن خود ثبت کنند. این جزیره دارای اقامتگاه‌های بسیار با‌کیفیت است. همچنین شما می‌توانید بهترین غذاها و خدمات را در این اقامتگاه‌ها دریافت کنید. در کنار کیفیت بالا، آرامش بسیار خاصی را برای افراد ایجاد می‌کند. به همین دلیل یکی از انتخاب‌های قطعی افراد کل دنیا برای سفر جزیره بکر مالدیو است. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد تور مالدیو می توانید با نوید گشت همراه باشید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر