×
ناگفته‌ هایی در رابطه با تور مالدیو

ناگفته‌ هایی در رابطه با تور مالدیو

در نظر داشته باشید که یک سری حقایق در رابطه با این کشور اسرارآمیز وجود دارند که بسیاری از افراد از آن مطلع نیستند. به عنوان مثال کمتر کسی می‌ داند که مالدیو یکی از کوچکترین کشور های قاره آسیا می‌ باشد. همچنین این کشور جزو کوچک‌ترین کشور مسلمان در کل دنیا شناخته می‌ شود. افرادی که در کشور مالدیو زندگی می‌ کنند مجاز نیستند که هر مذهبی را پیروی نمایند.
از دیگر ناگفته‌ هایی که در رابطه با کشور مالدیو وجود دارد و ممکن است بسیاری از افراد از آن ها اطلاعات نداشته باشند، تعداد جزایری می‌ باشد که در این کشور قابل سکونت هستند. مالدیو کشوری پر از جزیره می‌ باشد. درون آن ۱۱۹۰ جزیره وجود دارد اما تنها ۲۰۰ جزیره این کشور قابلیت سکونت دارند. 
تنها ۸۰ جزیره این کشور دارای اقامتگاه و هتل‌ های لوکس و مخصوصی می‌ باشند که هر سال گردشگران را درون خود جای می‌ دهند. می‌ توان گفت بقیه جزایر این کشور یا بسیار دور هستند یا به قدری کوچک هستند که نمی‌ توانند گردشگران را پذیرا باشند‌. از دیگر ناگفته‌ ها در رابطه با کشور مالدیو این است که حدود ۹۹ درصد از این جزیره را آب اقیانوس در بر گرفته است. به همین دلیل مالدیو یک مقصد رویایی برای غواصان و افرادی می‌ باشد که به شنا و غواصی علاقه دارند.
یکی از نکات جالب در رابطه با جزیره مالدیو نوع ارز آن در زمان‌ های قرون وسطی می‌ باشد‌. در زمان‌ های دور جزیره مالدیو از صدف به عنوان یک ارز رایج برای داد و ستد استفاده می‌ کرده است. هم اکنون نیز در این جزیره صدف به عنوان یک نماد احترام به گذشته‌ های دور بر روی بسیاری از سکه‌ های آن ها ضرب می شود. می‌ توان گفت اگر اکنون نیز صدف جزو ارز های رایج در جزیره مالدیو بود، بسیاری از افراد می‌ توانستند تعطیلات خود را در این جزیره عالی و رویایی سپری کنند؛ اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد. شما با مراجعه به آژانس هواپیمایی نوید گشت می‌ توانید این رویای زیبای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

 

Image


تور مالدیو ارزان
همانطور که عنوان کردیم انتخاب آژانس هواپیمایی نوید گشت به عنوان کارگزار اصلی فروش تور مالدیو سبب می‌ شود تا شما بتوانید تور مالدیو ارزان قیمت را خریداری کرده و لحظات بسیار خاصی را در این جزیره رویایی سپری کنید. شما می‌ توانید ماه عسل و یا اوقات فراغت خود را در کنار همسر   و عزیزانتان در این جزیره زیبا سپری کنید و خاطرات یک سفر خوش را همواره در ذهن خود ثبت نمایید. 
مالدیو جزو جزایر بسیار عالی و رویایی برای سفر و مسافرت می‌ باشد. امروزه افراد بسیار زیادی تمایل دارند که این جزیره را برای سپری کردن اوقات فراغت خود انتخاب کنند. مالدیو به هتل‌ های بسیار لوکس و جذاب خود معروف است. می‌ توان گفت هتل‌ هایی که در جزیره مالدیو وجود دارند در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌ شوند. شما می‌ توانید با خرید تور مالدیو این هتل‌ های عالی را نیز رزرو نمایید.؛ سپس هنگام بیدار شدن از خواب منظره ای رویایی و بسیار جذاب از آبی اقیانوس را مشاهده کنید. پس شما با مراجعه به آژانس هواپیمایی نوید گشت این شانس را دارید تا بتوانید تور مالدیو ارزان را خریداری کنید. در کنار قیمت بسیار مناسب می‌ توانید از امکانات بی‌ نظیر دیگری نیز بهره‌مند شوید.
پیدا کردن بهترین هتل‌ های مالدیو
همانطور که می‌ دانید با خرید تور مالدیو می‌ توانید از هتل‌ های بسیار لوکس آن استفاده کنید. جزیره مالدیو به هتل‌ های خاص و بی‌ نظیر خود معروف می‌ باشد.
هتل کوکو پالم دهونی کولهو – Coco Palm Dhuni Kolhu، هتل سیکس سنسز لامو – Six Senses Laamu، هتل نیکا آیلند ریزورت اند اسپا – Nika Island Resort & Spa و ... را می‌ توان جزو بهترین هتل‌ های مالدیو دانست. این هتل‌ های ۵ ستاره امکانات بی‌ نظیری را به شما ارائه می‌ دهند. شما می‌ توانید در بدو ورود به این هتل‌ ها از تمام امکانات آن ها بهترین استفاده را ببرید. طراحی خاص این هتل‌ ها سبب شده که افراد بسیار زیادی از تمام نقاط دنیا تمایل داشته باشند که جزیره مالدیو را به عنوان یکی از مقصد های اصلی گردشگری خود انتخاب کنند. اکثر این هتل‌ ها با احداث سوئیت‌ های زیبا و جذاب درون آب اقیانوس توانستند نظر گردشگران و توریست‌ های بسیار زیادی را به خود جلب کنند.
شرایط مورد نیاز برای خرید تور مالدیو
می‌ توان گفت شرایط خاصی برای خرید تور مالدیو وجود ندارد. شما می‌ توانید به یک آژانس هواپیمایی معتبر که کارگزار اصلی فروش تور مالدیو است مراجعه کرده و خرید خود را در سریع‌ ترین زمان ممکن و به راحت‌ ترین شکل انجام دهید.
کشور مالدیو همواره یک سیاست ساده را در پیش گرفته است و به شهروندان برخی از کشور ها اجازه می‌ دهد تا مدت ۳۰ روز بدون دریافت هیچ گونه ویزایی درون کشور اقامت داشته باشند. البته این امکان برای برخی از شهروندان کشور های مختلف مانند کشور ما ایران وجود ندارد. شهروندان ایران برای سفر به کشور مالدیو باید از قبل ویزای خود را دریافت کنند. البته این روند به صورت الکترونیکی انجام می‌ شود و افراد به صورت آنلاین می‌ توانند ویزای الکترونیکی خود را به راحتی دریافت کنند. سپس مدت زمان ۳۰ روز اجازه دارند در کشور زیبا و جذاب مالدیو اقامت کنند.
در نظر داشته باشید برای سفر و خرید تور مالدیو شما باید یک سری مدارک را ارائه دهید تا بتوانید روند کار خود را تسریع بخشید. این مدارک برای دریافت ویزای کشور مالدیو جزو مدارک ضروری و واجب می‌ باشند. در صورت ارائه درست این مدارک می‌ توانید در سریع‌ ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کرده و سفر رویایی خود را شروع کنید. اولین مدرکی که افراد باید ارائه دهند گذرنامه معتبر می‌ باشد. این گذرنامه باید حداقل ۶ ماه دارای اعتبار باشد. از مدارک دیگر می‌ توان به بلیط برگشت تایید شده، یک عکس به اندازه عکس پاسپورت، کپی از جزئیات رزرو اقامتگاه و هتل، کپی از برنامه سفر و … اشاره نمود.

 

Image


سخن پایانی
اگر شما قصد خرید تور مالدیو را دارید به هیچ عنوان در انتخاب و تصمیم خود شک نکنید. مالدیو همان مقصد رویایی می‌ باشد که شما برای یک بار هم که شده باید آن را تجربه کنید تا بتوانید سفر را مجدد برای خود معنی کنید. آب و هوای مالدیو گرم و خشک می‌ باشد. شما می‌ توانید در تمام فصول به این جزیره زیبا سفر کرده و از جاذبه‌ های جذاب آن دیدن کنید. 
در نظر داشته باشید که بهترین ماه برای سفر به جزیره زیبای مالدیو فصل پاییز می‌ باشد. شما با خرید تور مالدیو پاییز می‌ توانید از آب و هوای بسیار عالی این منطقه استفاده کنید. بهتر است قبل از خرید تور مالدیو، در رابطه با آب و هوای این منطقه نیز تحقیق کنید. به این صورت می‌ توانید لحظات بسیار دلپذیری را در کشور مقصد سپری کرده و از تمام امکانات آن حداکثر استفاده را ببرید. تصور کنید که صبح هنگام با صدای موج دریا از خواب بیدار شده و زمانی که چشم‌ های خود را باز کردید اولین چیزی که مشاهده می‌ کنید آبی اقیانوس باشد. چه اتفاقی از این بهتر و رویایی‌ تر که افراد با صدای موج‌ ها بیدار شده و منظره‌ ای مانند منظره دریا را مشاهده کنند. 
این یک تجربه ناب و بی‌ نظیر می‌ باشد که نصیب هر کسی نمی‌ شود. تنها کافیست یک بار تور مالدیو را خریداری کرده و از امکانات بی‌ نظیر آن استفاده کنید. به این صورت تا سالیان سال خاطره یک سفر دلپذیر و بسیار عالی در ذهن شما حک می‌ شود. البته خرید تور مالدیو و تجربه این سفر کار را برای شما تا حدودی سخت می‌ کند زیرا بعد از تجربه این سفر بسیار عالی کمتر مقصدی را پیدا می کنید که بتواند شما را راضی کند.
آژانس هواپیمایی نوید گشت یکی از مجری های برگزار کننده انواع تورهای خارجی اعم از تور مالدیو، تور تایلند و... می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر هر 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر