×

مناطق دیدنی در ایتالیا

اینجا هستید :راهنمای سفر به اروپا  /  راهنمای سفر به ایتالیا /  مناطق دیدنی در ایتالیا  

برای مسافرانی که مسیر خود را از طریق ایتالیا می‌گذرانند، کولوسئوم ضروری است. این آمفی تئاتر بزرگ، بزرگترین آمفی تئاتر در نوع خود است که تا کنون توسط امپراتوری روم ساخته شده است و تا زمان مدرن الگویی برای امکانات ورزشی باقی مانده است. امروزه این سازه کاملاً در تضاد با توسعه مدرنی است که آن را احاطه کرده است و یادآوری برجسته از دوران باستان و تاریخ گسترده رم است. در اینجا نگاهی به برج پیزا، سینکو تره، دولومیت، قلعه ریولی، قلعه دل مونته، فواره تروی، هرم سیستیا، و غیره می اندازیم. شما تمام این مناطق را با تهیه تور ایتالیا می توانید گشت و گذار کنید.

Image

برج پیزا ایتالیا

برج کج پیزا (La Torre Pendente) تنها یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر پیزا است که شهرت جهانی آن نه به دلیل ظرافت قابل توجه طراحی، بلکه از یک نقص ناشی می‌شود. کار بر روی برج پیزا در قرن 1100 آغاز شد و غرق شدن که منجر به لاغری شد، زمانی آغاز شد که برج پیزا به طبقه سوم رسید. پیش‌بینی می‌شد که در طول قرن‌ها، قبل از انجام کارهای مرمتی در دهه 1990، این برج بیشتر و بیشتر متمایل شود.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

سینکو تره ایتالیا

سینکو تره، یک منطقه ساحلی دوست داشتنی با تپه های شیب دار و صخره های محض مشرف به مدیترانه است. پنج روستای زیبای Monterosso al Mare، Vernazza، Corniglia، Manarola، و Riomaggiore را می توان از طریق راه های مختلفی به یکدیگر متصل کرد، راه آهنی که از میان سرچشمه ها تونل می زند تا در هر شهر ظاهر شود، یا یک جاده باریک خوش منظره بالا در دامنه تپه. میتوانید از راه های متفاوت به سینکو تره بروید تا از دیدنی های این منطقه بازدید کنید.

دولومیت ایتالیا

دولومیت ها رشته کوهی هستند که در شمال ایتالیا واقع شده اند و مکان محبوبی برای ورزش های زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد هستند. در هر فصلی که باشد، دولومیت ها به لطف مناظر باورنکردنی به آن اشاره می کنند. در غروب خورشید، قله‌ها می‌توانند رنگ صورتی یا بنفش به نظر برسند که تقریباً ماورایی است. بازدیدکنندگان می توانند در منطقه پیاده روی کنند یا در ترنتو، شهری جذاب در دولومیت ها با قلعه ای دیدنی، خرید کنند.

قلعه ریولی ایتالیا

با توجه به بزرگی و تأثیر تاریخ ثبت شده آن، ایتالیا همانطور که می شناسیم به طرز شگفت آوری کشوری جوان است. برای قرن‌ها، این منطقه بین دولت‌شهرهای قدرتمند (و گاهی متخاصم) تقسیم شده بود که هر کدام هویت، فرهنگ و ثروت و نفوذ خود را داشتند. برخی از آنها شهرت ابدی دارند. رم مهد تاریخ و قلب دین است. میلان سرد مرکز مد و طراحی معاصر است. فلورانس مترادف با رنسانس و تمام روابط این دوره با هنر است.

تاریخ تورین مسلما کمتر رمانتیک است. شهر کوچک در ساووی، یک منطقه شمال ایتالیا و هم مرز با فرانسه، هویت خود را به عنوان یک نیروگاه صنعتی ایجاد کرده است. این مکان خانه فیات و برخی از بهترین دانشگاه های ایتالیا است.

قلعه دل مونته ایتالیا

قلعه دل مونته، واقع در شهرداری آندریا، بر روی یک تپه سنگی که بر حومه اطراف منطقه Murgia در جنوب ایتالیا در نزدیکی دریای آدریاتیک مسلط است، بالا آمده است. این یک قطعه منحصر به فرد از معماری قرون وسطایی است که در سال 1240 تکمیل شد. موقعیت قلعه دل مونته، شکل هشت ضلعی کامل آن، و همچنین دقت ریاضی و نجومی طرح آن، همگی نشان دهنده آموزش گسترده و بینش فرهنگی بنیانگذار آن، امپراتور فردریک دوم است.
 

فواره تروی ایتالیا

فواره تروی که در فیلم‌هایی از لا دولچه ویتا تا تعطیلات رومی، فیلم لیزی مک‌گوایر و سه سکه در فواره جاودانه شده است، نمادی دوست‌داشتنی است که در هر سفری به رم توقفی سنتی است. سکه ای که روی شانه چپ به درون فواره تروی پرتاب می شود (با دست راست) قرار است سفر برگشت را تضمین کند.

هرم سیستیا ایتالیا

یکی از کسانی که هرم سیستیا را به عنوان مقبره انتخاب کرد، کایوس سستیوس، پریتور، تریبون پلبس، و عضو قضات دادستانی بود که ضیافت هایی را به افتخار برجسته ترین خدایان ترتیب می دادند، همانطور که در یکی از آنها دیده می شود. کتیبه های روی نما کتیبه دیگری به ما می گوید که کارهای ساختمانی نباید بیش از 330 روز طول بکشد. اعضای خانواده ارث خود را از دست می دادند. این مقبره، یا همان هرم سیستیا، در امتداد Via Ostiense، بین 18 و 12 قبل از میلاد ساخته شده است. چهار قرن بعد، به ابتکار امپراتور اورلیانو، آن را در دیوار جدید شهر ادغام کردند.

کاخ آبی ایتالیا

این ساختمان با شکوه بازسازی شده قرن چهاردهمی با نمای آبی خاکی و غبارآلود، رو به رودخانه قرار دارد. در داخل کاخ آبی، دکوراسیون داخلی بیش از حد قرن نوزدهمی آن، پس‌زمینه مناسبی برای مجموعه هنری بنیاد پیزا است – که عمدتاً آثار پیسانی از قرن چهاردهم تا بیستم در طبقه دوم است. ورودی کاخ آبی شامل یک منطقه باستان شناسی در زیرزمین و اقامتگاه نجیب این کاخ اشرافی است که مانند قرن 19 در طبقه 1 مبله شده است.

Image

کلیسای سانتا ماریا دل فیوره

دوئومو سانتا ماریا دل فیوره یا کلیسای سانتا ماریا دل فیوره که به عنوان یکی از بهترین کلیساهای جهان شناخته می شود، بر خط افق فلورانس مستقر شده است. کلیسای سانتا ماریا دل فیوره جامع بین قرن‌های 13 و 15 ساخته شد و معروف‌ترین قطعه آن گنبد خارق‌العاده‌ای است که توسط فیلیپو برونلسکی در سال 1434 تکمیل شد. برج ناقوس کلیسای جامع در نزدیکی کلیسای جامع در Piazza del Duomo قرار دارد که با همان سنگ مرمر طرح‌دار که نمونه معماری رومی توسکانی است پوشیده شده است. این مکان که توسط Giotto طراحی شده است، 82 متر ارتفاع دارد و شما می توانید از 414 پله بالا بروید و به یک سکوی دید با مناظر خارق العاده از شهر و گنبد بروید.

کانال ونیز

مهم‌ترین راه آبی ونیز، کانال بزرگ، که در گویش ونیزی با نام کانال وینز نیز شناخته می‌شود، مسیر خود را به شکل S معکوس در میان مناطق مرکزی شهر یا سستیری می‌پیچد. یک سر کانال به تالاب نزدیک ایستگاه راه آهن سانتا لوسیا منتهی می شود و انتهای دیگر به حوضه در سن مارکو به طول کلی 3.8 کیلومتر (2.4 مایل) منتهی می شود. هر طرف کانال وینز بزرگ با ساختمان های باشکوهی احاطه شده است که قدمت آنها به دوره ای بین قرن XII و XVII می رسد. کانال بزرگ برای خانواده‌های ثروتمند برای ساختن کاخ‌ها و به رخ کشیدن اعتبار خود، مورد علاقه‌ترین مکان بود. تقریباً 170 اقامتگاه از 1000 سال شکوه جمهوری ونیزی باقی مانده است.

مطالب مرتبط : 

تفریحات ایتالیا 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر