×

راهنمای سفر به آفریقای جنوبی

راهنمای سفر به آفریقا /   راهنمای سفر به آفریقای جنوبی 

در مقاله امروز به بررسی موارد متفاوتی مانند بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی (تور آفریقای جنوبی)، چگونه به آفریقای جنوبی برویم، چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم، غذا و نوشیدنی در آفریقای جنوبی و غیره بپردازیم.

Image

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

اینجا کجاست؟ بهترین زمان برای بازدید از آفریقای جنوبی از ماه مه تا سپتامبر است، زیرا ماه های سردتر زمستان در مناطق شمالی شرایط فوق العاده ای را برای تماشای بازی های بزرگ به ارمغان می آورد. از نوامبر تا فوریه می تواند بارانی باشد، اما این بهترین زمان برای سفر پرنده است و دما در 22 درجه سانتیگراد تا 33 درجه سانتیگراد گرم باقی می ماند.

چگونه به آفریقای جنوبی برویم

آفریقای جنوبی تقریباً پنج برابر انگلستان (یا دو برابر اندازه تگزاس) است، بنابراین اگر زمین زیادی برای پوشش در زمان محدود دارید، ارزش آن را دارد که به هوا بروید. شهرهای اصلی آفریقای جنوبی با پروازهای راحت به خوبی به هم متصل هستند. خطوط هوایی داخلی با گسترده ترین شبکه ایرلینک است که از طریق 17 فرودگاه آفریقای جنوبی و سایر فرودگاه های جنوب و مرکز آفریقا پرواز می کند. Fly Safair و Kulula نیز قابل اعتماد و توصیه می شوند، اما هر کدام به حدود نیم دوجین مقصد می رسند.
 

چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم

اتوبوس باز مسیری را از ژوهانسبورگ به کیپ تاون (یا بالعکس) با چندین ایستگاه در طول مسیر طی می کند. شما می توانید هر زمان که بخواهید سوار یا خاموش شوید و می توانید سفر خود را از هر جایی آغاز کنید، اما از آنجایی که این دو شهر دارای فرودگاه های اصلی هستند، اکثر مردم از یکی یا دیگری شروع می کنند.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 


حتی پروازهای لحظه آخری، تا زمانی که هنوز تعداد کمی صندلی باقی مانده است، اگر یک مسیر اصلی باشد، قیمتشان افزایش نمی یابد. برای یک برنامه ریز لحظه آخری مثل من، این یک لذت واقعی بود! برای مسیرهای کمتر رایج یا فرودگاه های کوچکتر، هر چه تاریخ نزدیکتر باشد، قیمت ها افزایش می یابد.

جای تعجب نیست که زمان‌های نامناسب و پروازهای صبح زود ارزان‌ترین زمان‌ها هستند. مانند بسیاری از خطوط هوایی ارزان قیمت در سراسر جهان، چمدان و وعده های غذایی تحویل داده شده در هواپیما هزینه اضافی دارند.

غذا و نوشیدنی در آفریقای جنوبی

Boerewors

این یک سوسیس سنتی آفریقای جنوبی است که از گوشت گاو، مخلوط با گوشت خوک یا بره و مخلوطی از ادویه جات تهیه می شود. Boerewors به طور سنتی به شکل حلقه‌دار سرو می‌شود، شبیه به سوسیس کامبرلند و روی برای (باربیکیو) پخته می‌شود.

Image

  

کاری کیپ مالایی

در قرن هفدهم، هلندی‌ها و فرانسوی‌ها در کیپ تاون فرود آمدند و ساکن شدند و بردگانی را از اندونزی، هند و مالزی همراه با ادویه‌ها و روش‌های پخت سنتی خود آوردند. هنگامی که با محصولات محلی ترکیب می شود، ادویه های معطر مانند دارچین، زعفران، زردچوبه و فلفل چیلی، کاری و خورش های معطر ایجاد می کند که امروزه نیز در این منطقه محبوب هستند.

Image

فعالیت در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی به خاطر مناظر خیره کننده، حیات وحش باورنکردنی، شراب سازی های برنده جوایز، سواحل زیبا و شهرهای پر جنب و جوش و جهان وطن خود مشهور است. من دو بار به کشور رفته ام و همیشه با آرزوی بیشتر از آنجا خارج می شوم. چیزی عمیقاً خاص در مورد این مکان وجود دارد. با امتداد بیش از 2800 کیلومتر (1700 مایل) و خانه بیش از 56 میلیون نفر، به راحتی می توانید ماه ها را در اینجا سپری کنید و هنوز همه چیز را نبینید. هک، فقط رانندگی از این سر کشور به سر دیگر چندین روز طول می کشد.
 

فرهنگ آفریقای جنوبی

مسائل مربوط به میراث و هویت آنقدرها که ممکن است در ابتدا به نظر می رسد مستقیم نیستند. شاید اولین و بهترین مکان برای شروع پرداختن به این موضوعات، اذعان به این موضوع باشد که در کشوری مانند آفریقای جنوبی، یک میراث یا مجموعه‌ای از هویت‌های متمایز وجود ندارد. فرهنگ ها، زبان ها و میراث آفریقای جنوبی متعدد، متنوع و پویا هستند. مسائل متقاطع جنسیتی، قومیتی و نژادی موضوع هویت را پیچیده تر می کند و طبقه بندی افراد مختلف در مرزهای آفریقای جنوبی را بسیار توصیه نمی کند. این امر به‌ویژه در پی سیاست‌های تبعیض نژادی که سعی در تقسیم و تسخیر اکثریت جمعیت کشور با تأکید بر اختلاط‌ ناپذیری هستی‌شناختی نژادهای مختلف داشتند، صادق است.

شرایط ویزای سفر آفریقای جنوبی

ویزای بازدیدکنندگان برای مسافران بین المللی (شهروندان سایر کشورها) است که اقامت دائم خارج از آفریقای جنوبی دارند و می خواهند به طور موقت برای اهداف گردشگری یا تجاری برای مدت 90 روز یا کمتر از این کشور بازدید کنند. ویزا به سادگی نشان می دهد که درخواست شما در سفارت، نمایندگی یا کنسولگری آفریقای جنوبی بررسی شده است و افسر کنسولی تشخیص داده است که شما واجد شرایط ورود به کشور برای یک هدف خاص هستید.
ویزا به شما این امکان را می دهد که به یک بندر ورودی آفریقای جنوبی سفر کنید، جایی که یک مقام اداره مهاجرت تعیین می کند که آیا مجاز به ورود به آفریقای جنوبی هستید یا خیر و چه مدت می توانید برای آن بازدید خاص بمانید. بازدیدکنندگان محدود به فعالیت یا دلیلی هستند که ویزای آنها صادر شده است.

امنیت در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی دارای نرخ بالایی از جنایات از جمله سرقت اتومبیل، سرقت از خانه، تجاوز جنسی و قتل است. خطر جرایم خشونت آمیز برای بازدیدکنندگانی که به مقاصد اصلی توریستی سفر می کنند به طور کلی کم است. پلیس گردشگری آفریقای جنوبی حفاظت از گردشگران را در اولویت قرار داده و در چندین شهرک و شهر مستقر شده است. با این حال، همیشه باید مراقب باشید، زیرا منابع پلیس ممکن است محدود باشد.

مطالب مرتبط : راهنمای تور سشیل

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر