×

راهنمای سفر به فرانسه

راهنمای سفر به اروپا  /   راهنمای سفر به فرانسه

زمانیکه صحبت از سفر به اروپا می شود(مطلب راهنمای سفر به اروپا را از دست ندهید) بی شک یکی از کشورهایی که به ذهن خطور می کند فرانسه است. فرانسه جاذبه های توریستی بسیار زیادی دارد و آثار باستانی که در این کشور وجود دارند به جذابیت های آن افزوده اند. به طور کلی، فرانسه تداعی کننده رنگ، شعر و احساس است. کتاب فروشی های فرانسه از زیباترین مکان های این کشور به حساب می آیند و کافه های آن می توانند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشند. در ادامه تلاش می کنیم به راهنمای سفر به فرانسه بپردازیم. 

مطلب مرتبط : تور فرانسه

Image

فرانسه، یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری

در راهنمای سفر به فرانسه باید به این موضوع اشاره کنیم فرانسه از بزرگترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیا به شمار می رود و سالیانه 89 میلیون توریست را پذیرایی می کند. یکی از دلایل بسیار مهم آن موزه لوور پاریس است که در کشور فرانسه وجود دارد. از طرف دیگر، معماری کشور فرانسه بسیار با شکوه است و کمتر کشوری را در دنیا می توانید پیدا کنید که ساختمان هایی مانند فرانسه داشته باشد. چشم‌اندازهای زیبای طبیعی، کافه‌های دنج در تراس و بازارهای رنگارنگ از موارد دیگری هستند که هرگز نمی توان به سادگی از کنار آنها گذشت.

راهنمای سفر به شهر پاریس

در راهنمای سفر به فرانسه اولین شهری که باید در مورد آن صحبت کنیم راهنمای سفر به شهر پاریس است. تقریبا کسی در دنیا وجود ندارد که نام پاریس را نشنیده باشد. پاریس با جذابیت های بسیار زیادی که دارد سالیانه افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. برخی از افراد در این باره سوال می پرسند بهترین زمان سفر به پاریس چه موقع است. باید بگوییم که پاریس در تمامی روزهای سال شلوغ است و شما در هر زمان که به پاریس سفر کنید می توانید انبوه جمعیت زیادی را مشاهده کنید. پس هرگز به دنبال روزهای آرام و خلوت در پاریس نباشید.

Image

برج ایفل

شاید بتوان گفت هرگز نمی توان در مورد راهنمای سفر به فرانسه صحبت کرد اما برج ایفل را مد نظر قرار نداد. برج ایفل یکی از شاهکارهای معماری تاریخ بشریت به شمار می رود که در شهر پاریس قرار دارد. این برج بسیار زیبا و دوست داشتنی است و نماد کشور فرانسه است. در طبقات بالای برج ایفل رستوران هایی وجود دارد که بسیار با شکوه و خاص هستند. کسانی که می خواهند در رستوران برج ایفل غذا بخورند باید از قبل رزو کرده باشند.

موزه لوور در پاریس

در ادامه راهنمای سفر به فرانسه به موزه لوور می رسیم. این موزه آثار باستانی تاریخی زیادی از کشورهای دنیا را در خود جای داده است و زمانیکه وارد آن می شوید خود را در دل تاریخ می بینید. کسانی که به آثار باستانی علاقه زیادی دارند و می خواهند تاریخ بشریت را مشاهده کنند باید به موزه لوور سر بزنند. البته باید بدانید موزه لوور بسیار بزرگ است و چندین روز طول می کشد تا افراد بتوانند از کل آن دیدن کنند. به همین دلیل، در راهنمای سفر به فرانسه توصیه می شود قبل از آنکه از موزه لوور دیدن کنید، ابتدا برنامه ریزی های مناسب را داشته باشید.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

شانزه لیزه در پاریس

وقتی صحبت از مد می شود، بی شک نام پاریس در این میان می درخشد. خیابان شانزه لیزه یکی از خیابان های بسیار معروف و گران قیمت در پاریس است. بوتیک های لوکسی که در این خیابان وجود دارند به جذابیت آن افزوده اند. باید بدانید غروب های شانزه لیزه در حالی که یک قهوه می نوشید می تواند بسیار لذت بخش و تکرار نشدنی باشد. کافه هایی که در خیابان شانزه لیزه وجود دارند حس خاصی را در دل خود جای داده اند و این مسئله باعث شده شانزه لیزه لقب بهترین و جذاب ترین خیابان دنیا را به خود اختصاص دهد.

طاق پیروزی در پاریس

طاق پیروزی یکی از مهمترین مواردی است که در راهنمای سفر به فرانسه به آن اشاره می رود. این طاق برای بزرگداشت سربازان فرانسوی در طول جنگ ساخته شده است و ابهت بسیار زیادی دارد. زماینکه به طاق پیروی نگاه می کنید می توانید اوج اقتدار را به خوبی در آن مشاهده نمایید. در قسمت بالای طاق پیروزی موزه ای وجود دارد که آثار هنری و تاریخی زیادی در آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به ایتالیا

دیزنی لند

یکی دیگر از مواردی که در راهنمای سفر به فرانسه به آن اشاره می کنیم دیزنی لند است که در حومه شهر پاریس قرار دارد. مهم نیست شما بزرگ هستید و یا کودک! بلکه باید بدانید حضور در دیزنی لند می تواند خاطرات بسیار دوست داشتنی را برای شما رقم بزند. برای حضور در دیزنی لند بهتر است یک روز را به این کار اختصاص دهید. این بخش بسیار بزرگ است و هر یک از آنها یادآور خاطرات کارتونی بسیار زیادی هستند. زمانیکه در دیزنی لند هستید می توانید حس نوستالژیک و مدرن را تجربه نمایید.

موزه اورسی

به طور کلی، در راهنمای سفر به فرانسه باید بدانید موزه های بسیار زیادی در لیست قرار دارند که دیدن از آنها خالی از لطف نیست. موزه اورسی در یک ایستگاه راه آهن قدیمی برپا شده است و آثار هنری اروپایی را در دل خود جای داده است. زمانیکه در موزه اورسی قدم می زنید می توانید تاریخ قدیم اروپا را احساس کنید و همین امر باعث شده است این موزه به یک موزه بسیار جذاب و دوست داشتنی تبدیل شود. بر اساس نظر سنجی هایی که انجام شده است مشخص گردیده است موزه اورسی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری فرانسه است.

تور کروز سن

در راهنمای سفر به فرانسه باید به این موضوع اشاره کنیم رود سن که یکی از محبوب ترین رودهای دنیا است در شهر پاریس است. بسیاری از توریست ها سالیانه برای دیدار از رود سن به این شهر سفر می کنند. به همین دلیل، تورهای زیادی وجود دارند که به توریست ها کمک می کنند با قایق از میان رود سن عبور کنند و خود را به دست امواج این رود بسپارند. همچنین، کشتی های مجلل زیادی نیز می توانند مسافران را از میان رود سن عبور دهند و به آنها کمک کنند حس رود سن را درک نمایند.

غذاهای فرانسه

بهتر است بدانید در راهنمای سفر به فرانسه یکی از مهمترین مواردی که مد نظر قرار می گیرد غذاهای فرانسوی است. هیچ کشوری را در اروپا نمی توانید پیدا کنید که تنوع غذایی آن بسیار گسترده باشد.  کسرول گوشت و لوبیا، سوپ پیاز، خوراک گوشت خروس، سوپ میگو و راتاتوی از جمله غذاهای محبوب فرانسوی هستند که می توانند روح گردشگران را نوازش کنند. ماکارون، کرم بروله، موس شکلات، اکلر، انواع تارت و انواع سوفله از دسرهای خوشمزه فرانسوی از موارد دیگری هستند که در منو به چشم می خورند و می توانند گردشگران را جذب نمایند.

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به ایتالیا

کلیساهای پاریس

در راهنمای سفر به فرانسه هرگز نمی توانید کلیسا های پاریس را نادیده بگیریم. بهتر است بدانید معماری کلیساهای پاریس به حدی شگفت آور است که بسیاری از گردشگران سالیانه تنها برای دیدن کلیساها به آن شهر مراجعه می کنند. یکی از کلیساهای بسیار جذاب و دوست داشتنی کلیسای نوتردام است. این کلیسا در قرن دوازدهم ساخته شده است و یکی از آثار کلاسیک ادبی بر اساس همین کلیسا نوشته شده است. زمانیکه به درون کلیسای نوتردام می روید می توانید وقایع تاریخی را که در آن وجود داشته است به خوبی مشاهده کنید و این امر حس خوبی را در شما به وجود می آورد.

کلیسای جامع Chartres

در راهنمای سفر به فرانسه هرگز نباید فرصت دیدار از کلیسای جامع Chartres را از دست بدهید. این کلیسا به سبک گوتیک ساخته شده است و یکی از شاهکارهای معماری جهان به شمار می رود. در داخل کلیسا آثار هنری شگفت آوری وجود دارند که هر یک از آنها دنیایی را در پشت خود جای داده اند. بهتر است قبل از آنکه به این کلیسا مراجعه کنید اطلاعات خود را در مورد آن بالا ببرید تا بتوانید بهترین لذت را از حضور در این کلیسا ببرید.

کلیساهای دیگر فرانسه

  • کلیسای Amiens
  • کلیسای جامع Reims
  • Mont Saint Michel Abbey
  • Notre Dame de la Garde
  • کلیسا Sacre-Coeur
  • کلیسای جامع Rouen
  • کلیسای سنت ژان
  • کلیسای جامع استراسبورگ
  • کلیسای Bourge

کاخ های پاریس

شاید بتوان گفت یکی از مواردی که سبب شده است راهنمای سفر به فرانسه مورد توجه قرار گیرد کاخ های پاریس است. در این کشور کاخ های مجلل و با شکوه بسیار زیادی وجود دارند که می توانند هوش از سر هر توریستی ببرند. در هر جا که قدم می گذارید می توانید بوی عطر را احساس کنید. کاخ های فرانسه از زیباترین و شگفت آورترین مراکز توریستی در دنیا به شمار می روند.

کاخ الیزه

در راهنمای سفر به فرانسه به این موضوع اشاره می شود سنگ بنای اولیه کاخ الیزه در تاریخ 1718 گذاشته شد و پس از آن این کاخ به یک مقر سیاسی بسیار مهم تبدیل گردید. در این کاخ 4 ستون عظیم متعلق به دوران گذشته وجود دارد که بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. حیاطی که در کاخ الیزه به چشم می خورد بسیار زیبا و مجلل است و شاید بتوان گفت تکه ای از بهشت در آن جاری است. شراب خانه مخصوص کاخ الیزه نیز بسیار معروف است.

کاخ ورسای

زمانیکه می خواهیم راهنمای سفر به فرانسه را ادامه دهیم بی شک باید در مورد کاخ ورسای صحبت کنیم. این کاخ شاهکار معماری در جهان است و در لیست آثار فرهنگی یونسکو ثبت شده است. لویی سیزدهم بنای تاسیس کاخ ورسای را صادر کرد و پس از آن این کاخ با دقت و مهارت خاصی ساخته شد. در این کاخ مجموعه بی نظیری از باغ ها و فضای سبز وجود دارند که می توانند آن را برای همیشه به یک فضای خاص و تکرارنشدنی در تاریخ تبدیل کنند. استخرها و فواره های این کاخ تا ابد زیبا خواهند ماند.

محله های پاریس

محله های پاریس بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند که برخی از آنها به شرح زیرند:

  • خیابان ویکتور هوگو
  • Rue Saint-Rustique یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های پاریس
  • خیابان معروف Rue Montorgueil
  • Rue Saint-Dominique خیابان سنت دومینیک
  • محله Rue Oberkampf
  • خیابان قدیمی Vieille du Temple
  • خیابان Rue des Francs-Bourgeois
  • کانال سنت مارتین Canal Saint-Martin
  • محله لاتین The Latin Quarter

میدان های پاریس

در راهنمای سفر به فرانسه به معرفی میدان های پاریس می رسیم که دیدن آنها خالی از لطف نیست:

  • میدان دوفین  La place Dauphine
  • میدان ووژ  Place des Vosges
  • میدان کَتَلوین  La place de Catalogne
  • میدان اِتوال  La place de l’Étoile
  • میدان دَلیدا  La place Dalida
  • میدان ایگور استراوینسکی La place Igor Stravinsky

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد راهنمای سفر به فرانسه از جمله پاریس در اختیار شما قرارد هیم. همانطور که متوجه شده اید فرانسه یکی از کشورهایی است که آثار باستانی، تاریخی و هنری زیادی را در دل خود جای داده است و تمامی کسانی که می خواهند به این کشور سفر کنند باید از قبل برنامه ریزی های مناسبی داشته باشند. برج ایفل، موزه لوور، کاخ الیزه و کاخ ورسای از معروف ترین جاذبه های توریستی این کشور هستند. فرانسه از جمله کشورهایی است که سفر به آن می تواند روح شما را با بعد دیگر دنیا آشنا سازد.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر