×

فعالیت در آفریقای جنوبی

راهنمای سفر به آفریقا /   راهنمای سفر به آفریقای جنوبی /   راهنمای تور سشیل /  فعالیت در آفریقای جنوبی

از غواصی با کوسه ها تا مسیرهای پیاده روی عالی، در اینجا بهترین لیستی از بهترین فعالیت در آفریقای جنوبی و ماجراجویی در آفریقای جنوبی وجود دارد. آفریقای جنوبی دیگ ذوب فرهنگ ها و کشوری با زیبایی فراتر از درک است. وقتی صحبت از فعالیت های ماجراجویی به میان می آید، مردم محلی از انتخاب رنج می برند. از کیپ تاون تا غارها، اگر در جستجوی هجوم آدرنالین به سواحل آفتابی آفریقای جنوبی هستید، حتما این 10 فعالیت در آفریقای جنوبی را ببینید!

Image

بهترین فعالیت های ماجراجویی در آفریقای جنوبی

شما واقعاً با تمام فعالیت‌های ماجراجویی شگفت‌انگیز در آفریقای جنوبی برای انتخاب ناامید هستید!

1) کوه نوردی در کوه های زیبای آفریقا جنوبی

در صدر لیست فعالیت در آفریقای جنوبی کوه نوردی در صدر جدول است. احتمالاً آن را به عنوان کوه معروف و مسطح در شهر زیبای کیپ تاون با مناظر برای روزها می شناسید، اما آیا می دانستید که می توانید درست از لبه دریاچه شنا کنید؟ با اقیانوس اطلس در زیر شما و مناظر خیره کننده جزیره روبن و خلیج کمپ، این تجربه ای خواهد بود که برای سال های آینده به یاد خواهید آورد.
این یکی از بهترین فعالیت در آفریقای جنوبی است. کل فرآیند فقط حدود یک ساعت یا بیشتر طول می کشد و به شما فرصت می دهد تا در اطراف کوه کاوش بیشتری انجام دهید.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

2) مسیر سمور را پیاده روی کنید

پیاده روی در مسیر سمور یک فعالیت در آفریقای جنوبی است که آنها باید برای این ماجراجویی نسبتاً مناسب آماده باشید. این مسیر 5 روز و 4 شب کمپینگ زیر ستاره ها طول می کشد تا مسافت 28 مایلی را طی کند. زیبایی منظره این مسیر معروف پیاده روی، داروی باورنکردنی برای جسم و روح است. در طول مسیر با جانوران، گیاهان، آبشارها و صخره ها نفس نفس خواهید زد. این مسیر منحصربه‌ فرد است زیرا بهترین‌ های هر دو جهان را در خود دارد. جنگل‌ های باشکوه و استخرهای شفاف و همچنین خط ساحلی بکر آفریقای جنوبی. تقریباً مطمئناً با بابون های وحشی نیز روبرو خواهید شد!
آب و هوا در Tsitsikamma به طرز بدنامی غیرقابل پیش بینی است و این مناظر دائماً در حال تغییر مسیر Otter Trail است.

3) غارهای کانگو را کاوش کنید

این غارهای دیدنی در پای کوه‌ های سوارتبرگ، در فاصله 25 دقیقه‌ای با ماشین از شهر اودشورن در کیپ غربی واقع شده‌ اند. دو تور وجود دارد که می توانید انتخاب کنید، "تور استاندارد" و "تور ماجراجویی"، ما دومی را به شدت توصیه می کنیم!
در این فعالیت در آفریقای جنوبی شما از گذرگاه های باریک بالا می روید و از شکاف های کوچک می خزیید.
نقطه برجسته تور ماجراجویی 30 دقیقه ای عبور از "دودکش شیطان" معروف است که اندازه آن 45 سانتی متر است و انجام آن غیرممکن به نظر می رسد اما یک فرد معمولی می تواند به راحتی از آن عبور کند.
از صخره های باورنکردنی، استالاگمیت ها و استالاکتیت ها و همچنین نقاشی های بوشمن های باستانی شگفت زده خواهید شد.

4) کایاک با اسب آبی و کروکودیل در کوازولو ناتال

کایاک سواری با اسب آبی و کروکودیل احتمالاً در لیست شما از کارهایی که در آفریقای جنوبی باید انجام دهید، نبود. مصب سنت لوسیا در شمال کوازولو-ناتال با اسب آبی و کروکودیل همراه است. این حیوانات اگر نه در جهان، خطرناک ترین در آفریقا هستند. اگرچه اسب آبی‌ها زیبا و گرد به نظر می‌رسند، اما از آن دور هستند… آنها موجودات بسیار تهاجمی هستند و شناخته شده‌اند که بدون هیچ تحریکی به انسان‌ها حمله می‌کنند (Eeek!)
کروکودیل ها، با ظاهر ماقبل تاریخ، واقعاً ترسناک هستند، آنها نیز سریع هستند! جدا از حیوانات وحشتناکی که در سفر خود با آنها روبرو خواهید شد، تجربه کایاک سواری واقعاً زیبا است.
از چند ساعت روی آب لذت ببرید و از مناظر دیدنی و تجربه حیات وحش باشکوه این قسمت از آفریقای جنوبی لذت ببرید. مصب سنت لوسیا در شمال کوازولو-ناتال با اسب آبی و کروکودیل همراه است.

این حیوانات اگر نه در جهان، خطرناک ترین در آفریقا هستند. اگرچه اسب آبی‌ ها زیبا و گرد به نظر می‌ رسند، اما از آن دور هستند‌. آنها موجودات بسیار تهاجمی هستند و شناخته شده‌ اند که بدون هیچ تحریکی به انسان‌ ها حمله می‌ کنند.
کروکودیل ها، با ظاهر ماقبل تاریخ، واقعاً ترسناک هستند، آنها نیز سریع هستند! جدا از حیوانات وحشتناکی که در سفر خود با آنها روبرو خواهید شد، تجربه کایاک سواری واقعاً زیبا است.
از چند ساعت روی آب لذت ببرید و از مناظر دیدنی و تجربه حیات وحش باشکوه این قسمت از آفریقای جنوبی لذت ببرید.

5) اسنورکل با اسب دریایی در کنیسنا

اگر از مسیر زیبای باغ آفریقای جنوبی بازدید می کنید، شنا کردن در میان این موجودات به اندازه یک پیت باید انجام شود. در سواحل تالاب معروف Knysna یک خور آب گرم قرار دارد که خانه این ماهی های کوچک دریایی دلربا است. سفرها همیشه در جزر و مد انجام می شود و راهنمای مجرب شما را به بهترین نقاط برای دیدن اسب های دریایی می برد. برای عاشق شدن با این موجودات تقریباً افسانه ای آماده باشید. با سر اسب، دم میمون و چشمانی مانند آفتاب پرست، این بچه های کوچک شناگر واقعاً دیدنی هستند.

6) بانجی جامپ از پل بلوکرانس

این بانجی جامپ واقع در مرز کیپ غربی و شرقی، دره آرام و باشکوه رودخانه بلوکرانس واقع شده است. اما هیچ فعالیت در آفریقای جنوبی هیجان انگیزتر از پرتاب کردن خود از بلندترین پل تجاری بانجی جامپینگ جهان وجود ندارد! برای هجوم آدرنالین خالص آماده شوید زیرا در این سقوط بیش از 650 فوت به سمت رودخانه پایین می‌روید. شما در یک مهار کامل بدن و همچنین اتصال مچ پا بسیار ایمن خواهید بود که راحت ترین سواری ممکن را انجام می دهد. Bloukrans یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی است، بنابراین توصیه می شود حداقل 48 ساعت قبل بلیط خود را رزرو کنید.

مطالب مرتبط : 

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی
چگونه به آفریقای جنوبی برویم
چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم
غذا و نوشیدنی در آفریقای جنوبی
فرهنگ آفریقای جنوبی
شرایط ویزای سفر آفریقای جنوبی
امنیت در آفریقای جنوبی

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر