×

چگونه به آفریقای جنوبی برویم

راهنمای سفر به آفریقا /   راهنمای سفر به آفریقای جنوبی /   راهنمای تور سشیل /  چگونه به آفریقای جنوبی برویم

شاید به نظر شما سفر به آفریقا می تواند طاقت فرسا به نظر برسد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم می خواهند  از آفریقای جنوبی دیدن کنند. اما رسیدن به آفریقای جنوبی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید! اینکه چگونه به آفریقای جنوبی برویم و پاسخ هایی را در مورد پرواز به آفریقای جنوبی و بهترین راه های رفت و آمد در سراسر کشوررا در این مقاله دریافت خواهید کرد.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

پرواز از تهران به آفریقای جنوبی

برای اینکه بدانید چگونه به آفریقای جنوبی برویم باید پروازهای این کشور را در کشور مبدامان بررسی کنیم.‌ ژوهانسبورگ مرکز بین المللی آفریقای جنوبی است. از سراسر دنیا به ژوهانسبورگ هروزه پروازهای مختلفی به زمین می نشینند. برای پاسخ به پرسش از تهران چگونه به آفریقای جنوبی برویم باید به شما بگوییم که پروازهای مختلفی در این مسیر وجود دارد.
پرواز از تهران به آفریقای جنوبی به چند مقصد مختلف برگذار می شود:

  • پرواز از تهران به آفریقای جنوبی
  • پرواز از تهران به کیپ تاون
  • پرواز از تهران به آفریقای جنوبی
  • پرواز از تهران به دوربان
  • پرواز از تهران به آفریقای جنوبی
  • پرواز از تهران به ژوهانسبورگ

Image

مه پروازهای خروجی از تهران به آفریقای جنوبی را می توانید با یک سرچ ساده پیدا کنید. جستجوی پروازهای تهران به آفریقای جنوبی و آفریقای جنوبی به تهران آسان است. لیست شهرهایی که از تهران به آنها پرواز می کنیم را مرور کنید و شهر مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید تا برنامه پرواز و راهنمای مقصد ما را ببینید.
پروازهای تهران به آفریقای جنوبی را به سرعت و با خیال راحت در اینترنت قابل رزرو است. ضمانت بهترین قیمت ما به این معنی است که می توانید مطمئن باشید با دیدن نماد، بهترین کرایه را برای پروازهای خود دریافت خواهید کرد.
راهنماهای مقصد ما نکات تخصصی در مورد کارهایی که باید انجام دهید و بهترین مکان‌ها برای بازدید - و همچنین توصیه‌ هایی برای بهترین هتل‌ ها، فعالیت‌ ها و غذاخوری‌ های شهر ارائه می‌ دهند.
پروازهای خود از تهران به آفریقای جنوبی را همین امروز رزرو کنید و منتظر غذاخوری های لذیذ، سرگرمی های برنده جوایز در داخل پرواز و خدمات استثنایی باشید - 
در حال حاضر برای اینکه بدانیم چگونه به آفریقای جنوبی برویم و خرید بلیت آفریقای جنوبی و پرواز از ایران به آفریقای جنوبی، از طریق خطوط هواپیمایی زیر می­توان اقدام نمود:
شرکت هواپیمایی امارات Emirates، از دو شهر مشهد و تهران به آفریقای جنوبی پرواز دارد البته پس از یک توقف در دبی امارات خواهد داشت.
شرکت هواپیمایی ترکیش Turkish هم به آفریقا جنوبی از ایران پرواز خواهد داشت، پس از یک توقف در استانبول از شهرهای اصفهان، اهواز،  تبریز، تهران، شیراز و مشهد، به آفریقای جنوبی پرواز می کند.
مورد بعدی خط هوایی قطر Qatar، از تهران،  مشهد و شیراز است که پس از یک توقف در دوحه قطر به آفریقای جنوبی پرواز دارد.
شرکت هواپیمایی الاتحاد Etihad هم، از تهران بعد از یک توقف در ابوظبی امارات به سمت آفریقای جنوبی پرواز می کند.
فرودگاه­های بین المللی در آفریقای جنوبی در شهرهای ژوهانسبورگ، کیپ تاون و دوربان وجود دارند. در هنگام خرید بلیط کیپ تاون، به فرودگاه مقصد توجه کنید.
در هنگام برنامه ریزی برای سفر به آفریقای جنوبی از ساعت پرواز، مدت زمان پرواز و مقصد فرودگاهی، آگاهی لازم را پیدا کنید واز  شرایط خرید بلیط ارزان کیپ تاون مطلع گردید. بلیط آفریقای جنوبی را حداقل دو ماه قبل از سفر به آفریقای جنوبی تهیه کنید.      

Image
                                   

مدت زمان پرواز ایران به آفریقای جنوبی چقدر است؟

هیچ پرواز مستقیمی از فرودگاه مشهد به فرودگاه ژوهانسبورگ وجود ندارد. سریع ترین پرواز 13 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد و یک توقف دارد.

فاصله ایران تا آفریقای جنوبی چقدر است؟

فاصله ایران تا آفریقای جنوبی 7513 کیلومتر است. مسافت جاده 10724 کیلومتر است.

آیا می توانم از ایران به آفریقای جنوبی رانندگی کنم؟

بله مسافت رانندگی ایران تا آفریقای جنوبی 10724 کیلومتر است. رانندگی از ایران به آفریقای جنوبی تقریباً 6 روز و 3 ساعت طول می کشد.
اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید یا برای توقف در آن مشکلی ندارید، چندین گزینه برای پروازهای غیر مستقیم وجود دارد. دبی، امارات متحده عربی، و دوحه، قطر، هر دو شهرهای امن و پرجنب‌وجوشی هستند که مقصدهای توقف عالی در خاورمیانه هستند. از آنجا، حدود 5-6 ساعت تا ژوهانسبورگ راه است. یا، می توانید انتخاب کنید که در اروپا استراحت کنید. لندن و آمستردام توقفگاه های رایجی هستند. از آنجا می توانید به ژوهانسبورگ پرواز کنید یا مستقیم به کیپ تاون بروید.

چه خطوط هوایی به آفریقای جنوبی پرواز می کنند؟

 در اینجا برخی از خطوط هوایی مورد علاقه ما که به آفریقای جنوبی پرواز می کنند، آورده شده است.

  • خطوط هوایی آفریقای جنوبی: پروازهای مستقیم از نیویورک یا واشنگتن دی سی. اتصال آسان به مقاصد دیگر در آفریقای جنوبی دارند
  • امارات: پروازهای غیر مستقیم با توقف در دبی و سایر نقاط خاورمیانه. خدمات استثنایی در داخل پرواز
  • قطر ایرویز: پروازهای غیر مستقیم با توقف در دوحه و سایر نقاط خاورمیانه. می تواند از امتیاز خطوط هوایی آمریکا استفاده کند
  • لوفت هانزا: پروازهای غیر مستقیم با توقف در آلمان و آمستردام
  • سوئیس: پروازهای غیر مستقیم با توقف در سوئیس و آلمان
  • بریتیش ایرویز: پروازهای غیر مستقیم با توقف در لندن
  • ترکیش ایرلاینز: پروازهای غیر مستقیم با توقف در استانبول

مطالب مرتبط : 

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی
چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم
غذا و نوشیدنی در آفریقای جنوبی
فعالیت در آفریقای جنوبی
فرهنگ آفریقای جنوبی
شرایط ویزای سفر آفریقای جنوبی
امنیت در آفریقای جنوبی

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر