×

جاهای دیدنی بارسلون

اینجا هستیند : راهنمای سفر به اروپا  »  راهنمای سفر به اسپانیا »راهنمای سفر به شهر بارسلون  » جاهای دیدنی بارسلون

از بسیاری جهات، بارسلونا خود یک جاذبه بزرگ است. مرکز فرهنگ کاتالونیا یکی از محبوب ترین مقاصد روی کره زمین است، شهری خیره کننده و پر از موزه ها، رستوران ها، مناظر معروف و مردم زیبا. مهم نیست که نوع سفر مورد علاقه شماست، در اینجا چیزی برای دوست داشتن پیدا خواهید کرد. در ادامه نگاهی به ساگردا فامیلیا، پارک گوئل، کازا میلا، کلیسای جامع بارسلونا و طاق پیروزی میپردازیم.
از شهرت جهانی گرفته تا مکان های کاملاً محلی، انتخاب ما از بهترین جاذبه ها و مکان های دیدنی در بارسلونا زمین های زیادی را پوشش می دهد. این مکان به اندازه کافی برای پر کردن یک عمر وجود دارد، اما این موارد لیستی برای کسانی است که زمان کمی ندارند. ترکیب شگفت‌انگیز معماری، محله‌های شهری پرجنب‌وجوش و سواحل شنی بارسلونا، میلیون‌ها گردشگر را از سراسر جهان جذب می‌کند و آن را به پربازدیدترین شهر اسپانیا تبدیل می‌کند. بارسلونا که دارای بیش از پنج سایت میراث جهانی یونسکو و بزرگترین استادیوم فوتبال اروپا است، تنها شهری است که مدال طلای سلطنتی معماری را دریافت کرده است.

Image

ساگردا فامیلیا

در ساگرادا فامیلیای آنتونیو گائودی در کنار برج گلوله‌شکل معاصر، که تنها تعدادی از بهترین جاذبه‌های گردشگری بارسلون هستند، شگفت‌زده شوید. کلان شهر را با پیاده روی یا دوچرخه سواری کاوش کنید - شما در یکی از دوچرخه پسندترین شهرهای جهان هستید - و در شبکه بلوک های مربعی آن که برای حمل و نقل آسان طراحی شده اند، پرسه بزنید. هنگامی که در حال حرکت هستید، می‌توانید کارهای بیشتری را برای انجام در بارسلون به صورت آنلاین جستجو کنید، زیرا Wi-Fi عمومی در همه جا در دسترس است - تنها یکی از مزایای سفر در یک شهر هوشمند.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

ساگرادا فامیلیا (خانواده مقدس) یکی از جواهرات متعدد تاج نه تنها در بارسلونا بلکه در تمام اسپانیا است که نمونه آن توسط معمار کاتالانی آنتونی گائودی به سال 1882 باز می گردد. این پروژه که در ابتدا توسط فرانسیسکو دو پائولا دل ولار آغاز شد، در سال 1883 توسط گوادی تا زمان مرگ او در سال 1926 به عهده گرفت. تا به امروز، بازسازی و ساخت و سازهای مستمر در 140 سال از شروع ساخت متوقف نشده است، به این معنی که این کلیسا با الهام از نئوگوتیک طولانی ترین پروژه ساخت و ساز در تاریخ اسپانیا بوده است.

از کلیسای نمادین در قلب بارسلونا دیدن کنید، نمای عیسی مسیح را در میان تمام کنده کاری های پیچیده در نظر بگیرید، و از موزه بازدید کنید که جزئیات بیشتری از تاریخ معبد و به روز رسانی های مداوم معبد را شرح می دهد.
 

پارک گوئل

از یکی دیگر از آثار گائودی در پارک گوئل، واقع در تپه کارمل، دیدن کنید و از مناظر فوق‌العاده شهر زیر و حتی دریای مدیترانه لذت ببرید. این پارک به نام تاجر Eusebi Güell که این پارک را سفارش داد و از طرفداران کارهای گائودی بود، در سال 1926 افتتاح شد. در ایوان معروف لاواندرا قدم بزنید، باغ های خیره کننده اتریش را ببینید، با چشمان خود کازا دل گواردا (دروازه) را ببینید و به قطعات سرامیکی شکسته توجه داشته باشید که طرح های بی نقصی را روی نیمکت های پارک ایجاد می کنند.
بازدید از موزه خانه گائودی در پارک گوئل را در نظر بگیرید، خانه معمار مشهور، مملو از وسایل شخصی، و فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شخصی که پشت سنگهای معماری معروف در شهر است.

کازا میلا

کازا میلا (همچنین به عنوان La Pedrera شناخته می شود) اثر نمادین دیگری است و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بارسلون برای دیدن سبک هنر نو کاتالان و ظاهر صخره ای آن است. کازا میلا که جمعیت زیادی را به خود جذب می کند، در پاسیگ د گراسیا، مهم ترین خیابان بارسلون در سال 1900 واقع شده است. گائودی توسط یک زن و شوهر مأمور شد تا ساختمان خود را در خیابان معروف طراحی کند و در نهایت با درگیری های حقوقی و مالی بین گائودی، زوج و شهر، ساختمان به یک مجتمع آپارتمانی تبدیل شد که دارای انواع دفاتر، خانه ها و ... و در طول زمان متمرکز می شود.
امروزه، بازدیدکنندگان می‌توانند به‌صورت آنلاین بلیت‌های ۲۵ یورویی یا ۲۸ یورویی را به صورت حضوری رزرو کنند تا از فضای داخلی زیبای آن دیدن کنند، یا از کنار آن عبور کنند و نمای خارق‌العاده بیرونی را به صورت رایگان تماشا کنند.

Image

کلیسای جامع بارسلونا

کلیسای جامع بارسلونا که به طور کامل با نام رسمی کلیسای جامع صلیب مقدس و سنت اولالیا شناخته می شود، به نام قدیس حامی شهر، گفته می شود که ریشه در قرن سیزدهم تا چهاردهم دارد. با ارائه طرحی گوتیک، یکی از مهم ترین و بزرگترین کلیساهای کاتالونیا به حساب می آید. با 9 یورو وارد کلیسای جامع شوید و جزئیات طلایی قطعات محراب، نقاشی های دقیق از مصائب مسیح، "صندلی قلب" که گروه کر در آن قرار دارد و صندلی بلندی که کشیش در آن نشسته است را جذب کنید. در نهایت، به آرامی از کنار شیشه های رنگی عبور کنید و تصاویر آنها را درک کنید.
با قیمت 15 یورو، با راهنمای صوتی به موزه Diocesan، دسترسی به پشت بام و سالن فصل دسترسی داشته باشید.

Image

Arco de Triunfo یا طاق پیروزی

Arco de Triunfo که در سال 1888 توسط معمار Josep Vilaseca i Casanovas ساخته شد، برای نمایشگاه جهانی به‌عنوان دروازه خوش‌آمدگویی که مهمانان را دعوت می‌کرد تا از پارک د لا سیوتادلا عبور کنند، ساخته شد. امروزه برخی از مردم محلی این دروازه را با سبک نئومودجار و طراحی قوس‌های بلندش دروازه‌ای به بارسلونا قرن نوزدهمی می‌دانند. با طرح‌های چشمگیر و نمادهای زیاد، زمانی را برای بازدید از طاق اختصاص دهید و نزدیک به تماشای آن شوید، یا یک تور پیاده‌روی رزرو کنید تا اطلاعات عمیق‌تری درباره طاق از افراد محلی دریافت کنید. با 49 استان اسپانیایی و همچنین نشان شهر بارسلون آشنا شوید.

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر