×

کلیساهای بارسلون

اینجا هستید‌ : راهنمای سفر به اروپا  /  راهنمای سفر به اسپانیا /راهنمای سفر به شهر بارسلون  / جاهای دیدنی بارسلون

بارسلونا که به خاطر آفتاب، سواحل و فرهنگش شناخته شده است، یک مقصد گردشگری محبوب است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. بارسلونا خانه بسیاری از هنرمندان اسپانیایی است که مملو از شاهکارهای شگفت انگیز است، چه نقاشی، چه موسیقی و چه معماری. مطمئناً مهارت معماران بارسلون در همه جا قابل مشاهده است و وقتی صحبت از کلیساهای شهر می شود، زیبایی کمتری مشهود نیست. در اینجا لیستی از زیباترین کلیساهای پایتخت کاتالونیا وجود دارد که نباید از دست داد. حال در ادامه به بررسی لا ساگرادا فامیلیا، کلیسای جامع بارسلونا و سنت پائو دل کمپ می پردازیم.

Image

لا ساگرادا فامیلیا

به پویایی خلاقانه عجیب ترین کلیسای جامع اروپا نگاه کنید. ساگرادا فامیلیا که اغلب "آخرین کلیسای جامع" نامیده می شود (حتی اگر از نظر فنی یک کلیسای جامع نیست)، به همان اندازه الهام می بخشد، لذت می برد، عذاب می دهد و مزاحم می شود. این بنای متمایز که توسط معمار اسپانیایی-کاتالانی آنتونی گائودی طراحی شده است، ترکیبی از گوتیک متاخر اسپانیایی، مدرنیسم کاتالان و سبک های معماری آرت نو است. اگرچه ساخت کلیسای جامع 150 سال پیش آغاز شد، اما ساگرادا فامیلیا هنوز در حال انجام است و قرار است در سال 2026 تکمیل شود. پس از اتمام، این بنا بلندترین بنای مذهبی اروپا خواهد بود که بیش از 560 فوت ارتفاع دارد.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

اطلاعات ساگرادا فامیلیا

خط ورود به این سایت میراث جهانی یونسکو می تواند دلهره آور باشد، اما می توانید با رزرو آنلاین بلیط در زمان خود صرفه جویی کنید. ورودی از 26 یورو (حدود 28 دلار) شروع می شود. به خاطر داشته باشید که فضای داخلی به پایان نرسیده است، بنابراین خود را برای مشاهده یک سایت ساخت و ساز فعال آماده کنید. با این حال، مناظر دو نما، عیسی مسیح و شور، آن را جبران می کند.
این مکان در ساعت 9 صبح باز می شود و بسته به زمان سال بین 6 تا 8 بعد از ظهر بسته می شود. کلیسا می گوید، هنگام بازدید، باید از کد لباس استاندارد کلیساهای کاتولیک رومی پیروی کنید: کلاه یا لباس شفاف، شانه ها نباید پوشانده شود، و شورت باید حداقل تا وسط ران پایین بیاید. دوربین‌ها مجاز هستند و مطمئن باشید که می‌خواهید آن را بیاورید. اگر سوار مترو می شوید، در ایستگاه ساگرادا فامیلیا پیاده شوید.

Image

کلیسای جامع بارسلونا

مناره‌های کلیسای جامع بارسلونا - که به‌خاطر موقعیتش در Plaça de la Seu به‌عنوان کلیسای جامع صلیب مقدس و کلیسای جامع سنت اولالیا یا La Seu نیز شناخته می‌شود- بر محله گوتیک تسلط دارند. این کلیسای جامع که توسط برخی از عاشقانه‌ترین و حفظ‌شده‌ترین کوچه‌های سرگردان شهر احاطه شده است، از ویژگی‌های بارز کلیسای جامع می‌توان به طاق‌های نوک تیز، طاق‌های آج‌دار، غارهای روی پشت بام، و صومعه‌ای زیبا متعلق به قرن چهاردهمی که ۱۳ غاز (نماینده ۱۳ سال شهید) را در خود جای داده است، اشاره کرد. سنت اولالیا که مقبره او در داخل کلیسای جامع است). La Seu به عنوان یک باسیلیکای کوچک طبقه بندی می شود و مقر اسقف اعظم بارسلون است.

ساعات بازدید گردشگران از 10 صبح تا 18:30 می باشد. در روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر شنبه ها و ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 5 بعد از ظهر روز یکشنبه هزینه بلیط برای افراد 9 یورو و برای هر نفر 7 یورو برای گروه است. این وب‌سایت کد لباس را مشخص نکرده است، اما از شلوارک‌های کوتاه جلوگیری می‌شود و انتظار می‌رود که در داخل کلیسای جامع لباس‌های متواضعانه بپوشید. عکاسی (بدون فلاش) مجاز است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان دیدنی بارسلونا، Jaume I است.

Image

سنت پائو دل کمپ

درست در نزدیکی Rambla del Raval یکی از قدیمی ترین کلیساهای بارسلون است که برای اولین بار در سال 977 ثبت شد. نسخه اصلی توسط مهاجمان مسلمان در سال 985 ویران شد و ساخت و ساز جایگزینی آن مدت کوتاهی پس از آن آغاز شد.
نمایی نادر از معماری رومی در شهر، سنت پائو دل کمپ - که به عنوان "سنت پل روستایی" ترجمه شده است - به دلیل موقعیت روستایی سابق صومعه (قبل از قرن چهاردهم) نامگذاری شده است. دیوارهای سنگی مستحکم آن اکنون به راحتی در مرکز شهر ایستاده اند. در یک نقطه، هشت راهب را در خود جای داده بود که در سال 1835 به دلیل سکولاریزه کردن صومعه‌ها توسط دولت اسپانیا از خانه خارج شدند.
تا آنجایی که طراحی آن پیش می‌رود، یک صومعه کوچک قرن سیزدهمی - شاید بهترین ویژگی آن - طاق‌های لوبولی دو ستونه و خانه راهبان‌ها دارد. در داخل، طاق های بشکه ای و تصاویر باستانی شخصیت های مذهبی مانند آدم و حوا را خواهید دید. یک خانه فصلی جایی است که مقبره بنیانگذار شایعه صومعه، ویلفرد دوم، در آن نگهداری می شود. ساعات بازدید از دوشنبه تا شنبه، 10 صبح تا 13:30 می باشد. و ساعت 16 الی 19:30 ورودی حدود 3 دلار است. آکوستیک اینجا دیدنی است، بنابراین قبل از بازدید، تقویم را برای اجرای موسیقی بررسی کنید. نزدیکترین ایستگاه مترو Paralllel است.

کلیساهای دیگری نیز در شهر بارسلون وجود دارند که هر کدام زیبایی های مخصوص به خود را دارند. ساگرادا فامیلیا یکی از معروف ترین مکان های این چنینی میباشد که در واقع کلیسایی قدیمی نیز میباشد. این مکان به عنوان یکی از معروف ترین مکان های گردشگری در بارسلونا و در کل، در اسپانیا محبوس میشود.

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر