×

میدان کاتالونیا

راهنمای سفر به اروپا  /   راهنمای سفر به اسپانیا / راهنمای سفر به شهر بارسلون  /  میدان کاتالونیا

میدان کاتالونیا مرکز شهر و یکی از مهم ترین مکان های بارسلون است. این میدان با مساحت 30000 متر مربع، یکی از بزرگترین میدان های اسپانیا و همچنین نقطه ملاقات بخش قدیمی شهر است.Plaça de Catalunya  که باید در بارسلونا ببینید، نقطه شروع برخی از معابر اصلی شهر و همچنین یک نقطه ملاقات برای بازدیدکنندگان و افراد محلی است. امروز در مورد تاریخچه، لاس رامبلاس، بازار بوکریا و غیره صحبت می کنیم. این میدان توسط پادشاه آلفونسو سیزدهم در سال 1927 افتتاح شد و مساحت آن 5 هکتار است. این فضا در گذشته پلکانی بزرگ در خارج از دروازه های ورودی شهر محصور بود. معماران  Falqués،Cadafalch  و  Nebot  در ساخت آن مشارکت داشتند و مجسمه هایی از هنرمندان مشهوری مانند Clarà و Llimona نیز در آنجا قرار داده شد.
این میدان همچنین توسط شش گروه از مجسمه ها احاطه شده است که چهار پایتخت کاتالونیا، خرد و کار را نشان می دهند. در انتهای میدان کاتالونیا نیز بنای یادبودی به نام فرانسیس ماسیا، رئیس ژنرالیتات بارسلونا، اثر جوزپ ماریا سوبیراکس وجود دارد. این میدان بزرگ که توسط ساختمان‌های باشکوه احاطه شده و با دو فواره بزرگ که ضلع بالایی را تزئین می‌کنند، دارای مجسمه‌های زیادی میباشد و اثری از انریک کازانووا نیز در آن به نمایش درآمده است. امروزه این میدان مراکز خرید بزرگی مانند ال مثلث را در خود جای داده است.

Image

در اطراف میدان کاتالونیا در بارسلون چه چیزی را باید دید؟

 Plaça Catalunya که توسط مراکز خرید بزرگ محافظت می شود، مکانی با فضایی پر انرژی و پر از زندگی است. این مرکز مرکزی ترین میدان بارسلون و محل ملاقات محلی ها و خارجی ها است.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

لاس رامبلاس

La Rambla، همچنین به عنوان Las Ramblas شناخته می شود، یکی از گذرگاه های اصلی بارسلون و یکی از شناخته شده ترین مکان های دیدنی شهر است. این یک گردشگاه دلپذیر به طول 1.3 کیلومتر است که میدان کاتالونیا را به بندر قدیمی بارسلون متصل می کند. لاس رامبلاس همیشه پر جنب و جوش است، مملو از گردشگران و هنرمندان خیابانی که نقش مجسمه‌های انسان را بازی می‌کنند. اگر در بارسلون هستید، با دکه‌های گل و فروشندگان غذا و نوشیدنی، پیاده‌روی ضروری است.

بازار بوکریا

بازار سن خوزه که بیشتر با نام «لا بوکریا» شناخته می‌شود، معروف‌ترین بازار بارسلون و یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری آن است. Mercado de San José که بیشتر با نام «La Boquería» شناخته می  شود، یک بازار شهری در مرکز شهر در لاس رامبلاس بارسلون است. این مکان ایده آل برای خرید محصولات تازه است، اما امروزه این بازار به یک جاذبه توریستی چشم نواز تبدیل شده است.
بازار رنگارنگ Boqueria هزارتویی بیش از 2500 متر مربع است. بیش از 300 غرفه دارد که انواع محصولات معمولی بارسلونا را ارائه می دهد. تخم مرغ، گوشت، سوسیس، شیرینی، آب میوه... تصور محصولی که در La Boqueria یافت نشود، سخت است.

Liceu Barcelona

Gran Teatre del Liceu که در سال 1847 افتتاح شد، قدیمی ترین و معتبرترین تئاتر در بارسلون است. در طول سال ها، تئاتر عملکرد خود را به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری حفظ کرده و به یکی از نمادهای شهر تبدیل شده است. این تئاتر که بیشتر با نام "El Liceu" شناخته می شود، بیش از 150 سال است که شاهد اجرای آثار معتبر توسط بهترین خواننده های جهان بوده است. بهترین راه برای آشنایی با Gran Teatre del Liceu حضور در یکی از اجراهای آن است.

یادبود کلمب

بنای یادبود کلمب که برای ادای احترام به کاشف کریستوفر کلمب ساخته شده است، چشم انداز چشم نوازی به ارتفاع 60 متر است که در کنار بندر بارسلون قرار دارد. بنای یادبود کلمب یک ستون بزرگ به سبک قرنتی است که مجسمه کلمب بر روی آن قرار دارد. در پایین ستون چندین مجسمه مربوط به کشف آمریکا و هشت مجسمه آهنی شیر وجود دارد که گردشگران اغلب از آنها بالا می روند.
 

کجا در میدان کاتالونیا در بارسلون غذا بخوریم؟

غذای کاتالان و غذاهای بارسلونا از نظر طعم بسیار غنی است و از محصولات با کیفیت باغ های بازار خود استفاده می کند. غذاهای معمولی که در رستوران های بارسلونا یافت می شوند شامل مقدار زیادی سبزیجات، ماهی روغنی و روغن زیتون است. در اینجا مجموعه ای از بهترین رستوران های میدان کاتالونیا را مشاهده می کنید.
•    رستوران کنتمپو
•    رستوران گلخانه
•    بار ماکارونی ماچینا
•    رستوران مرکزی
•    کافه زوریخ

در نزدیکی میدان کاتالونیا در بارسلون کجا اقامت کنیم؟

Plaça Catalunya  که درست در مرکز بارسلون قرار دارد، نقطه شروع بیشتر مسیرهای اطراف شهر است. به همین دلیل اقامت در نزدیکی میدان کاتالونیا ایده خوبی است. در اینجا مجموعه ای از بهترین اقامتگاه های شهر واقع در نزدیکی میدان آمده است.
•    هتل کازا کمپر
•    هتل اولیویا پلازا
•    هتل ال پالاس بارسلون

Image

چگونه بازدید خود از میدان کاتالونیا بارسلونا را سازماندهی کنیم؟

•    از تجربیات سایر مسافران الهام بگیرید.
•    برنامه سفر خود را ایجاد کنید و پیشنهادات برنامه را به آن اضافه کنید.
•    مکان‌هایی را که بیشتر به آن‌ها علاقه دارید، و همچنین رستوران‌ها و بارهایی که می‌خواهید در آن‌ها غذا بخورید را اضافه کنید (می‌توانید از نقاط مورد علاقه مندرج در این پست به عنوان مرجع استفاده کنید).
•    برنامه سفر خود را بر اساس روزها و مکان آنها سازماندهی کنید (می توانید از مسیرهای ارائه شده در پست الهام بگیرید).
•    بودجه سفری را که برنامه بر اساس توقف‌های سفر، رستوران‌ها و فعالیت‌های تفریحی برای شما محاسبه می‌کند، بررسی کنید.
•    تغییرات لازم را انجام دهید و برای سفر آماده هستید.
•    در نهایت تجربه خود را به اشتراک بگذارید. عکس‌های هر یک از مکان‌هایی که بازدید کرده‌اید را در برنامه آپلود کنید تا بتوانید از سایر کاربران الهام بگیرید.

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر