×

موزه تاریخ شهر بارسلونا

راهنمای سفر به اروپا  /   راهنمای سفر به اسپانیا / راهنمای سفر به شهر بارسلون  /  موزه تاریخ شهر بارسلونا

بسیاری از ما عاشق سفر هستیم، بنابراین طبیعتاً همیشه در جستجوی یافتن محبوب ترین مکان ها در هر زمان که به مکان جدیدی سفر می کنیم هستیم. با موارد دلخواه مانند موزه دریایی، و موزه ملی هنر کاتالونیا و موارد دیگر، برای تجربه بهترین مکان‌ها در بارسلون آماده شوید. حال بیایید در مورد مرکز فرهنگی معاصر، موزه دریایی، موزه ملی هنر، بنیاد خوان میرو و موزه پیکاسو حرف بزنیم.

Image

مرکز فرهنگی معاصر بارسلونا

مرکز فرهنگی معاصر (CCCB) یک مرکز فرهنگی در مرکز شهر بارسلون است که دارای گالری‌ها، تئاترها و سالن‌های سخنرانی است. این منطقه در احیای این منطقه بسیار موثر بوده است و به دلیل نمایشگاه ها و رویدادهایش در بین گردشگران و مردم محلی محبوب است.

موزه دریایی

موزه دریایی بارسلون مکانی عالی برای آشنایی با تاریخچه دریانوردی این شهر است. این شامل یک گالون ماکت، هنر، نقشه ها و مدل ها، و همچنین نمایشگاه هایی در مورد چگونگی ساخت کشتی ها در بارسلون در طول قرن ها است.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

موزه ملی هنر کاتالونیا

موزه هنر ملی کاتالونیا یک موزه معتبر است که در یکی از نمادین ترین ساختمان های بارسلون به نام Palacio Nacional  واقع شده است. از اتاق اصلی آن (که به طور مبهم شبیه اتاق نشیمن رنسانس است) موزه به هفت اتاق تقسیم می شود که هر کدام بر دوره متفاوتی از هنر کاتالان تمرکز دارند: دوره های گوتیک، باروک، رنسانس و باروک همگی نشان داده شده اند. همچنین یک گالری عکاسی و بخشی به سکه ها وجود دارد.

پارک گوئل

پارک گوئل یکی از معروف ترین پارک های بارسلون است که توسط آنتونیو گائودی طراحی شده است. این پارک دارای محیط طبیعی فوق العاده ای است و مناظر خیره کننده ای از شهر را ارائه می دهد. همچنین خانه برخی بناها و مجسمه های جالب طراحی شده توسط گائودی است.این مکان شگفت انگیز است. دارای یک پارک طبیعی زیبا و همچنین دارای معماری شگفت انگیزی برای دیدن است. قسمت غم انگیز این است که برای بازدید از موزه باید هزینه اضافی پرداخت کنید. هنگام رفتن حتماً بلیط را از قبل خریداری کنید تا وارد نشوید. اما اگر فرصت دارید، حتماً از این مکان دیدن کنید!

Image

موزه تاریخ بارسلونا MUHBA 

موزه تاریخ بارسلونا MUHBA مجموعه‌ای از مکان‌های باستان‌شناسی است که تاریخ بارسلون را از ریشه‌های رومی آن تا امروز به تصویر می‌کشد. این موزه بیش از 13 مناظر مختلف را در بر می گیرد و بقایای شهر روم باستان، بارچینو را به نمایش می گذارد.

بنیاد خوان میرو

بنیاد خوان میرو یک موزه هنر مدرن است که در کوه Montjuic در بارسلون قرار دارد. این مجموعه شامل تمام دوره های کاری میرو است، از قطعات اولیه سرامیک تا نقاشی ها و مجسمه های بعدی او. همچنین تعداد زیادی نقاشی و چاپ به نمایش گذاشته شده است که به بازدیدکنندگان دید کلی خوبی از کل مجموعه آثار هنرمندان می دهد. خود ساختمان ها توسط Josep Lluis Sert طراحی شده اند که از نزدیک با هنرمند در این پروژه همکاری کرده است.
یک صف کوچک وجود داشت، می‌توانستیم با کارت بارسلونا که دسترسی رایگان به آن می‌دهد، آن را رد کنیم. موزه در منطقه ای زیبا، بالای تپه، با چشم اندازهای عالی است. آثار زیادی در موزه میزبانی می شود، تجربه ای بسیار غنی.
 

موزه پیکاسو

موزه پیکاسو یک موزه هنری است که باید حتما ببینید که در یکی از زیباترین محله های قرون وسطایی بارسلون واقع شده است. این موزه دارای مجموعه ای چشمگیر از آثار پابلو پیکاسو است که قدمت آن به سال های شکل گیری او باز می گردد. چه از طرفداران کارهای بعدی او باشید یا نه، این موزه به خاطر محیط زیبا و معماری آن به تنهایی ارزش دیدن را دارد.
موزه پیکاسو جواهری در قلب بارسلونا مکانی است که نباید از دست داد. سابقه ای از رابطه پیکاسو با یک عکاس بسیار معروف وجود دارد که زندگی او را فهرست کرده است. دیدن نه تنها نقاشی ها، بلکه هنرمند نیز جذاب است. اگرچه این مجموعه به وسعت مجموعه‌های پاریس یا مادرید نیست، اما این مجموعه لذتی واقعی دارد و سیر تکامل هنرمند را از یک نقاش بزرگ در دوران جوانی نقاشی‌های کلاسیک به آثار باطنی سال‌های بعد نشان می‌دهد. در یک ساختمان زیبا قرار دارد که دیدن آن لذت بخش است.

موزه اف سی بارسلونا

موزه اف سی بارسلونا مملو از جوایز، نمایش های چندرسانه ای و داستان های جالب درباره تاریخ درخشان باشگاه است. تماشای آن برای طرفداران ورزش و هر کسی که به فوتبال علاقه دارد ضروری است. از خود استادیوم نیز می توان بازدید کرد و به بازدیدکنندگان نگاهی داخلی به دومین استادیوم بزرگ فوتبال جهان می دهد. تور خوب ارزش خرید آنلاین بلیط را دارد. همه شامل تجربه خوبی است. مراقب دستبندهای موجود در بلیط های همه جانبه باشید، کوپن های کوچک معمولاً ناخواسته جدا می شوند.
 

لا ساگرادا فامیلیا

کلیسای ناتمام و بحث برانگیز ساگرادا فامیلیا در بارسلون است که توسط آنتونی گائودی طراحی شده است. این یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اسپانیا و یکی از پربازدیدترین بناهای تاریخی در اروپا است. نمای بیرونی دارای سه نمای با ابهت است که دوره های مختلف زندگی عیسی مسیح را نشان می دهد، در حالی که نمای داخلی پر از کنده کاری ها و ستون هایی است که شبیه درختان و گیاهان است.
اگر به بارسلونا می آیید، به اینجا بروید! ممکن است برای ورودی کلیسای جامع در اروپا قیمت گزافی به نظر برسد، اما 100٪ ارزش آن را دارد! کلیسا از بیرون زیباست، اما سوپراستار درون آن است. به معنای واقعی کلمه نفسم را بند آورد. بزرگ و تمیز و با محدودیت ظرفیت، پر از جمعیت احساس نمی شود.

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر