×

ساحل نووا ایکاریا

راهنمای سفر به اروپا  /  راهنمای سفر به اسپانیا /راهنمای سفر به شهر بارسلون  / کلیساهای بارسلون

ساحل Nova Icària که در بین مردم محلی محبوب است، همچنین یکی از بهترین سواحل شهر برای ورزش های آبی است. با یک درس از ساحل، قدرت خود را در موج سواری با باد امتحان کنید، یا برای کایاک سواری یا پارو زدن ایستاده (یا هر دو) به داخل آب بروید. برای دیدن بهترین منظره از ساحل، یک تور قایقرانی غروب آفتاب را از بندر ول انتخاب کنید. در حین حرکت، ساحل و بسیاری دیگر از خط ساحلی بارسلون را خواهید دید. اگر تمام این فعالیت‌ها اشتها را افزایش دهند، این ساحل خانه چندین رستوران غذاهای دریایی در کنار دریا است که Aschiringuitos شناخته می‌شوند. در ادامه این مقاله به بررسی زمان رسیدن، بهترین سواحل بارسلون و خدمات و امکانات میپردازیم.

Image

چیزهایی که قبل از رفتن به ساحل نووا ایکاریا باید بدانید

ساحل Nova Icària انتخاب خوبی برای خانواده ها و کسانی است که به دنبال تجربه ساحلی آرام تر هستند. ساحل دارای دوش، غریق غریق، حمام و چتر برای اجاره است. فراموش نکنید که محافظ آفتاب به همراه داشته باشید، زیرا سایه طبیعی زیادی در ساحل وجود ندارد.

چگونه به ساحل نووا ایکاریا برسیم

در حالی که می‌توان با پای پیاده به ساحل Nova Icària رسید، کسانی که نمی‌خواهند پیاده‌روی طولانی داشته باشند، ممکن است مترو، اتوبوس عمومی یا اتوبوس‌های هاپ آف را ترجیح دهند.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

زمان رسیدن به ساحل نووا ایکاریا

ساحل نووا ایکاریا در تابستان، به‌ویژه در ماه آگوست که بسیاری از اروپایی‌ها به تعطیلات خود می‌روند، سرزنده‌ترین حالت خود را دارد. اگر امیدوار هستید که شن و ماسه آرام تری داشته باشید، بین آوریل و مه یا سپتامبر و اکتبر، زمانی که دمای هوا در روز گرم است اما ازدحام جمعیت کم شده است، برنامه ریزی کنید.

بهترین سواحل بارسلون

جویندگان آفتاب در بارسلونا انتخاب های زیادی برای قرار دادن حوله خود دارند. بارسلونتا سرزنده‌ترین و قابل دسترس‌ترین شهر قدیمی است، در حالی که بوگاتل جمعیتی آرام‌تر و بالغ‌تر را به خود جذب می‌کند. مار بلا که در بین مردم محلی محبوب است، همچنین دارای یک شن و ماسه مناسب برای برهنگان است و ساحل Ocata، درست خارج از شهر، حتی در اوج تابستان کاملاً آرام است.
Nova Icària  و Bogatell سواحل همسایه هستند، اما ما آنها را با هم گروه بندی کرده ایم، زیرا آنها مرز مشترکی دارند، نه به ذکر حال و هوا. فریادهای سارافون و سنگریا فروشان بارسلونتا را پشت سر بگذارید. در حالی که مجسمه ماهی طلایی معروف فرانک گری را در سمت چپ خود (و در نهایت پشت سر خود) نگه داشته اید، راه بروید، و در واقع شروع به دیدن بخش های خالی از سکنه خواهید کرد. فضای کافی وجود دارد، زمین‌های ورزشی فراوان، و از همه بهتر، هیچ‌کس سعی نکرده حداقل ده دقیقه شما را در مکان‌های عمومی ماساژ دهد.

Image

میزان دسترسی

اگر از ساحل بارسلونتا نمی آیید، با مترو به سمت Ciutadella Vila Olímpica یا Bogatell بروید که هر دو در L4 زرد رنگ هستند. ایستگاه‌ها مستقیماً از کنار دریا خارج نمی‌شوند، اما پس از ده یا پانزده دقیقه پیاده‌روی، ماسه‌ای را خواهید دید.

خدمات و امکانات 

خدمات فراوانی، به ویژه برای علاقه مندان به ورزش وجود دارد: تنیس روی میز، حلقه های بسکتبال، تورهای فوتبال، و زمین های والیبال که برای والیبال ساحلی استاندارد و همچنین برای یک فرم ترکیبی به نام والیبال پا استفاده می شود. مسابقات فوتبال – والیبال ساحلی را تصور کنید: پاهای شما هر کاری را که دستتان به طور معمول انجام می دهد انجام می دهد. این یک مهارت برای تماشا است، بنابراین حتما پست کنید و همه آن را در نظر بگیرید.

شن و ماسه و موج سواری؟

آب آن تمیزتر از بیشتر ساحل های بارسلونا است و رفتن در آن نیز نسبت به بقیه لذت بخش تر است.

اگر به رفتن فکر می کنیم، این ساحل برای چه و چه کسانی بهترین است؟
اگر تا به حال آرزو کرده اید که زندگی در فضای بازتری داشته باشید - زندگی با هوای تازه و دویدن طولانی در کنار دریا - این ساحل برای شماست. بدیهی است که برای بررسی برنامه پنج ساله خود به پائلا و یک بطری شراب نیاز دارید.

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر