×

راهنمای سفر به شهر پاریس

راهنمای سفر به اروپا  /   راهنمای سفر به فرانسه /  راهنمای سفر به شهر پاریس

شهر پاریس بی شک یکی از بهترین، رمانتیک ترین و زیباترین شهرهای جهان است. این مقصد گردشگری، مردم زیادی را سالانه به جاذبه های متفاوت خود جذب می کند. امروز میخواهیم به بررسی برج ایفل در پاریس، موزه لوور پاریس، موزه انولید پاریس، موزه هنرهای زیبا پاریس، طاق پیروزی پاریس (برای خرید تور پاریس کلیک کنید)و غیره می پردازیم.

Image

برج ایفل در پاریس

چه به اندازه کافی خوش شانس باشید که از پاریس دیدن کرده باشید یا فقط رویای رفتن به آنجا را داشته باشید، به احتمال زیاد محبوب ترین مکان دیدنی پایتخت فرانسه را می شناسید: برج ایفل. برج ایفل در فرانسه، نمایشگاه اصلی نمایشگاه پاریس - یا نمایشگاه جهانی - در سال 1889 بود. این برج برای بزرگداشت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه و برای نشان دادن پیشرفت صنعتی فرانسه به جهان ساخته شد. گودک اسناژدار، مورخ هنر مقیم آمستردام، استاد موزه و وبلاگ نویس در نشریه کالچر توریست می گوید: «اگرچه در ابتدا به عنوان «زشت ترین ساختمان پاریس» دیده می شد، اما به زودی به نماد شهر تبدیل شد.

Image

موزه لوور پاریس

لوور در ابتدا به عنوان یک قلعه در سال 1190 ساخته شد، اما در قرن شانزدهم بازسازی شد تا به عنوان یک کاخ سلطنتی عمل کند. موزه لوور در طول مدت اقامت خود به عنوان یک اقامتگاه سلطنتی، شاهد رشد فوق العاده ای بود. به گفته  وبسایت History.com، تقریباً هر پادشاهی آن را گسترش داده است. امروزه مساحت کل آن 652300 فوت مربع (60600 متر مربع) است. در سال 1682، لویی چهاردهم، اقامتگاه سلطنتی را به ورسای منتقل کرد و موزه لوور محل استقرار آکادمی‌های هنری مختلف شد و نمایشگاه‌های منظمی از آثار اعضای خود ارائه می‌کرد.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

موزه انولید پاریس

داستان در سال 1670 آغاز شد. لویی چهاردهم دستور ساخت خانه سالمندان را برای سربازان داد. نام رسمی آن بیمارستان انولید بود. اکنون تصورش سخت است، اما در آن زمان هیچ پناهگاه امنی برای سربازان بیمار، پیر یا معلول وجود نداشت. تا زمانی که انولید تکمیل شد، این مجموعه دارای پانزده حیاط، یک کلیسای کوچک با گنبد طلایی و فضای کافی برای 4000 ساکن بود.
یک قرن بعد، در 14 ژوئیه 1789، شورشیان خشمگین به انولید حمله کردند و کنترل مهمات ذخیره شده در زیرزمین ها را به دست آوردند. آنها توپ ها و تفنگ ها را دزدیدند و به خیابان ها ریختند و به باستیل یورش بردند. بقیه، همانطور که می گویند، تاریخ فرانسه است.

موزه هنرهای زیبا پاریس

موزه هنرهای زیبای اندکی پس از انقلاب از طریق فرمان چاپال در سال 1801 ایجاد شد، اما اولین گام ها برای تشکیل یک مجموعه عمومی در سال 1790 آغاز شد. موزه ابتدا در کلیسای یسوعی قرار گرفت و در سال 1799 شروع به پذیرایی از عموم کرد. ، قبل از انتقال به تالار جدید شهر، جایی که در سال 1809 با کاتالوگ 244 نقاشی افتتاح شد. این مجموعه ها در طول قرن نوزدهم به طور چشمگیری رشد کردند. دموکریتوس اثر ولاسکز به عنوان بخشی از مجموعه هنرمند گابریل لمونیر، یکی از بنیانگذاران موزه، اضافه شد.

Image

طاق پیروزی پاریس 

یک شاهکار هنر و معماری، طاق پیروزی یکی از نمادین ترین بناهای تاریخی در کل فرانسه است. طاق پیروزی که در بالای خیابان‌های زیبای شانزه‌لیزه قرار دارد، به‌طور معروف در وسط یک دوربرگردان عظیم با ۱۲ بلوار بزرگ که از مرکز به بیرون تابش می‌کنند، قرار دارد. این طاق در سال 1836 تکمیل شد و حکاکی‌ها و حکاکی‌های متعدد آن برای یادآوری پیروزی‌های نظامی فرانسه در دوره‌های انقلابی و ناپلئونی طراحی شد. امروزه نمادی برای ناسیونالیسم فرانسوی است و یکی از پربازدیدترین بناهای شهر نور است.

پل الکساندر سوم پاریس

این پل، محل مقبره ناپلئون را در کرانه چپ به شانزه لیزه در کرانه راست متصل می کند. مناظری از برج ایفل را اضافه کنید و به مکانی ایده آل برای عکس های عروسی تبدیل شود. عبور از پل با پای پیاده، شما را به قدم زدن در جایی می برد که می توان آن را به عنوان اولین موزه در فضای باز (در هوای آزاد) پاریس با مجموعه ای از مجسمه های استادانه مانند شیرها، کروبی ها، پوره ها، دوشیزگان، کوپیدها، ارواح آب، ماهی، صدف های صدف دار و هیولاهای دریایی. لامپ های زیبای هنر نو روشنایی را فراهم می کنند.

برج سن ژاک پاریس

این برج به سبک گوتیک پر زرق و برق طراحی شده است، که با ویژگی هایی مانند نوک تیز، نوک تیز، و طاقچه های کنده کاری شده تزئین شده با مجسمه ها، گارگویل ها و عناصر دیگر گواه است. دکور مجلل آن تا حدی به حمایت قصابان ثروتمندی نسبت داده می شود که در نزدیکی بازار عظیم لس هالس فعالیت می کردند و این کلیسا به خاطر آنها نامگذاری شده است. اتفاقاً گفته می شود که یکی از حامیان کلیسای اصلی نیکلاس فلامل، کیمیاگر مشهور است که یک خانه صدقه در آن نزدیکی اداره می کرد.

مسجد بزرگ پاریس

مسجد بزرگ پاریس که در منطقه 5 (محله لاتین) پاریس قرار دارد، یکی از بزرگترین مساجد فرانسه است و قدمت آن به یک قرن می رسد. در اینجا تاریخچه ای از مسجد پاریس، که به عنوان مسجد بزرگ پاریس نیز شناخته می شود، آورده شده است. علاوه بر نمازخانه، یک کتابخانه، فروشگاه هدیه، رستوران و کافه، و حمام، یک حیاط مرکزی زیبا با دیوارهای موزاییک، یک کف کاشی فیروزه‌ای رنگ که شبیه آب شفاف و روان است و باغ‌های خیره‌کننده‌ای که در فصل بهار و بهار دیده می‌شوند، وجود دارد.

گالری لافایت پاریس

وقتی وارد گالری لافایت می‌شوید، کاملاً واضح است که وارد نوع دیگری از مرکز خرید می‌شوید. به محض ورود، محافظان امنیتی با کت و شلوارهای تیز از شما استقبال می کنند. بله، همه چیز مد است، درست به کارمندان. این یکی از اولین چیزهایی است که متوجه خواهید شد - همه چیز براق است و همه لباس های زیبایی به تن دارند. طبقه همکف به عنوان "Espace Luxe"  یا فضای لوکس شناخته می شود. نکته دیگری که ممکن است متوجه شوید این است که هیچ "فروشگاهی" به معنای مرکز خرید سنتی وجود ندارد. این بیشتر یک فضای باز است که هر برند ادعای بخش متفاوتی دارد

 

مطالب مرتبط :

.کلیساهای پاریس 

کاخ های پاریس

محله های پاریس 

میدان های پاریس 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر